Nasza oferta szkoleń dostosowana jest do bieżącej sytuacji i zawiera się w formułach spotkań zamkniętych, on line oraz w hybrydowej. Miarą sukcesu naszych klientów są mierzalne rezultaty, które podnoszą kompetencje zespołów, pracowników, a tym samym całej organizacji. Definiujemy nowe cele wspólnie z przełożonymi i działem HR, aby wynik projektu był dla wszystkich satysfakcjonujący.

 

FORMUŁA SZKOLEŃ POJEDYNCZYCH I PROCESOWYCH

W zależności od potrzeb firmy organizujemy działania szkoleniowe punktowe lub rozłożone w czasie działania procesowe. Nasze warsztaty organizowane są w dni robocze, jednak na specjalne życzenie organizujemy kursy lub cykle weekendowe. Długość szkolenia zależy od liczby i poruszanych zagadnień. Najczęstsze formy szkolenia to 8, 16 i 24 godziny dydaktyczne rozłożone odpowiednio na jeden, dwa lub trzy dni szkoleniowe.

OBSZARY NASZYCH SZKOLEŃ DORADCZYCH

  • szkolenia managerskie

  • szkolenia sprzedażowe i obsługa klienta

  • szkolenia z efektywności osobistej

  • szkolenia z komunikacji

  • szkolenia doradcze dla działu HR

  • negocjacje

  • etykieta biznesowa

  • szkolenia z różnic kulturowych

  • zarządzanie projektami

  • cyberbezpieczeństwo

JAKOŚĆ, ZAUFANIE, RZETELNOŚĆ

Europejska Akademia Dyplomacji na bieżąco prowadzi ewaluację i analizę szkoleń w celu utrzymywania jak najwyższej jakości kształcenia. Tworzymy niepowtarzalne ścieżki edukacyjne przez rzetelną analizę obecnej i docelowej, oczekiwanej przez klienta sytuacji. Od lat cieszymy się zaufaniem naszych partnerów biznesowych, o czym świadczą otrzymywane referencje. Nasza kadra trenerów to praktycy biznesowi, a jednocześnie pasjonaci w swoich dziedzinach.

⇒ DZIAŁANIA SZKOLENIOWE I OKOŁO SZKOLENIOWE

Z naszymi klientami spotykamy się na pojedynczych szkoleniach, procesach szkoleniowych, wykładach, webinarach, warsztatach, konsultacjach, debatach czy wystąpieniach przed kamerą. Zauważalny w organizacji klienta efekt szkolenia poprzedzamy ankietą lub wywiadem telefonicznym, poprzez pełne szkolenie, współpracę z przełożonymi i działem HR, aby na koniec przekazać efektywny follow- up z działaniami dalszych rekomendacji.

ZOBACZ WIĘCEJ

Specjalizujemy się w tematyce doskonalenia umiejętności miękkich, komunikacyjnej, dyplomatycznej oraz wizerunkowej. Nasi trenerzy to wieloletni praktycy, a jednocześnie pasjonaci w swoich dziedzinach. Doświadczenie zdobywaliśmy pracując przy setkach projektów zrealizowanych w korporacjach i mniejszych firmach.

Profesjonalni trenerzy z wieloletnią praktyką, przekazujący praktyczną wiedzę, uzupełniającą akademickie standardy. Ich wieloletnie doświadczenie pozwala oprzeć szkolenie o studia przypadków.

Pracujemy z docelową wizją klienta, jaką chce uzyskać w organizacji. Dopasowujemy działanie projektowe pojedyncze bądź szereg działań procesowych. Stawiamy na innowacyjność procesową i organizacyjną.

Zajęcia odbywają się w formie: wykładów, warsztatów, ćwiczeń, gier, case studies, konsultacji, debat, wystąpień przed kamerą.

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje materiały szkoleniowe i edukacyjne oparte na wykładzie lub warsztatach prowadzącego. Na życzenie klienta możemy wyposażyć uczestników w dodatkowe materiały w postaci książek tematycznych, podręczników, artykułów.

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje wyjątkowy certyfikat Europejskiej Akademii Dyplomacji. Ponadto instytucja, która zgłasza uczestników na szkolenie dostaje dodatkowy, okresowy certyfikat potwierdzający podniesienie kompetencji pracowników. Ponadto, na życzenie klienta, wystawiamy zaświadczenia i suplementy.

Na życzenie klienta przed szkoleniem przeprowadzamy wywiad lub analizę potrzeb. Przeprowadzamy ewaluacje, pre-testy, post-testy, przygotowujemy raporty.

Sprawnie i w krótkim czasie przygotowujemy dedykowane szkolenie w dowolnym miejscu w Polsce i Europie, zapewniając kompleksową organizację wszystkich elementów szkolenia (rezerwacja hotelu, biletów, sali szkoleniowej, eventów, itp.). Szkolenie odbywają się w siedzibie firmy lub w specjalnych salach szkoleniowych.

Oferujemy szkolenia w języku angielskim, a także w innych.

Nasze szkolenie są organizowane i prowadzone przede wszystkim z myślą o dostarczeniu klientowi profesjonalnego, spełniającego jego potrzeby i oczekiwania produktu. Dlatego jesteśmy otwarci na dialog.

Zaufali nam