INSTRUCTORS:
Tomasz Targosz
Trener ,,anti-sellingu” (sprzedaży bez nachalnego sprzedawania) inspirujący mówca, autor książek.Categories
Umiejętność utrzymania klienta w sytuacji dużej konkurencji wymaga od osób prowadzących sprzedaż wykorzystania skutecznych technik – szczególnie w okresie niepewności na rynku. Regularne doskonalenie oraz poznawanie nowych technik perswazji i komunikacji pozwala zwiększyć prawdopodobieństwo dalszej, satysfakcjonującej obie strony współpracy z klientem.
- planowanie działania sprzedażowe, by osiągnąć założone cele
- efektywna organizacja działań prospectingowych
- jak działać kreatywnie w sprzedaży?
- jak wykorzystywać ogólnodostępne informacje do zwiększania szans sprzedażowych
- Wykorzystywanie szans sprzedażowych
- efektywnie umawianie spotkań
- budowanie pozytywnych relacji z klientami, by zwiększać przychody z danego klienta
- Dyskusje
- gry symulacyjne
- studium przypadku
- prezentacje interaktywne
- analiza materiałów audiowizualnych
Moduły:
1 typologia zachowań klientów pod kątem podejmowania decyzji w wymagających okolicznościach (zrozumienie postaw naszych klientów)
2 edukowanie klientów w niepewnych czasach – jak przygotować się do spotkań, aby przekonać nawet tych, co nie chcą zmian?
3 radzenie sobie z obiekcjami, czyli zamienić desperacką kłótnię na pełne zrozumienia rozmowy?
4 planowanie pracy w celu utrzymania klientów – rozpisanie kolejnych kroków obsługi
Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzymuje Certyfikat Europejskiej Akademii Dyplomacji.
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji o oferowanym szkoleniu, skontaktuj się z p. Agnieszką Modrakowską (e-mail: amodrakowska@diplomats.pl).