INSTRUCTORS:
Zygmunt Dolata
Trener, coach, doradca HR, inżynier, autor artykułów specjalistycznych.Categories
-
Osiąganie w negocjacjach zakładane cele biznesowe
-
Umieć przygotować się i prowadzić negocjacje w pożądanym kierunku
-
Kształtowanie pozytywny wizerunek i obraz firmy oraz profesjonalnego negocjatora poprzez techniki autoprezentacyjne
-
Skuteczne stosowanie techniki perswazji i wywierania wpływu na partnera negocjacyjnego
-
Nauka sposobu mądrego ustępowania
-
Identyfikować swoje cele negocjacyjne
1. Negocjacje jako sposób osiągania porozumienia w sprawie ceny eventu/konferencji
-
Negocjacje cenowe- czym są, a czym nie są?
-
Cele prowadzenia negocjacji cenowych
-
Założenia dotyczące negocjacji cenowych- pozycja startowa
-
Kiedy, z kim i w jakim celu prowadzimy negocjacje cenowe?
-
Czy cena jest jedyną zmienną w negocjacjach?
2. Przygotowanie negocjatorów do rokowań cenowych
-
Przygotowanie argumentów,
-
Analiza mocnych i słabych stron – swoich i drugiej strony
-
Sposoby prezentacji cen w negocjacjach
-
Umiejętności komunikacyjne – dopasowanie komunikacji werbalnej i niewerbalnej do sytuacji negocjacyjnej
-
Siła wywierania wpływu i przekonywania do swojego punktu widzenia
3. Taniec negocjatorów wokół ceny – „do tanga trzeba dwojga”
-
Techniki prezentacji ceny
-
Słowa i zwroty pożądane i nie pożądane w negocjacjach cenowych
-
Sposoby prezentacji ograniczające obiekcje cenowe
-
Przeniesienie uwagi poza kwestie poza cenowe
-
Minimalizowanie przywiązania do ceny poprzez pokazanie korzyści z usługi
4. Sztuka perswazji i przekonywania do swoich racji, droga do osiągania celów
5. Odpieranie ataku na cenę
-
Najlepszą obrona jest atak –jak zbijać obiekcje i kontrargumenty drugiej strony?
-
„Harcowanie werbalne” – rozpoznanie siły negocjacyjnej drugiej strony
-
Obiekcje, zastrzeżenia i wymówki – jak je identyfikować i na nie odpowiadać
Całość programu dostępna na życzenie.
-
Mini wykład – wprowadzenie i prezentacja podstaw teoretycznych omawianych zagadnień.
-
Metody kształcenia aktywnego: ćwiczenia i warsztaty – praktyczne wykorzystanie zdobytej przez uczestników szkolenia wiedzy:
-
Projektowanie zespołowe wnętrza placówki handlowej
-
Ćwiczenia
-
Gry szkoleniowe
-
Praca w grupach
-
Dyskusja
-
Symulacje sprzedażowe
-
„Burza mózgów”
-
Symulacje w parach i zespołach
-
Ćwiczenia indywidualne
Szkolenie dedykujemy przede wszystkim biznesmenom, przedstawicielom handlowym, pracownikom administracji, osoby związane ze sprzedażą, kontaktem z klientem, liderzy projektów, managerowie. Szkolenie ułatwi pracę tym, którzy na swoim stanowisku odpowiadają za kontakty z klientami, łagodzenie sporów i ustalanie małych porozumień.
Webinar online
1-2 dni szkoleniowe, np. 9.00-15.00
Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzymuje Certyfikat Europejskiej Akademii Dyplomacji.
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji o oferowanym szkoleniu, skontaktuj się z p. Agnieszką Modrakowską (e-mail: amodrakowska@diplomats.pl).