fbpx

Negocjacje cenowe i obrona ceny

DURATION:
1-2 dni szkoleniowe, np. 9.00-15.00

INSTRUCTORS:

Zygmunt Dolata
Trener, coach, doradca HR, inżynier, autor artykułów specjalistycznych.

Categories

  • Osiąganie w negocjacjach zakładane cele biznesowe

  • Umieć przygotować się i prowadzić negocjacje w pożądanym kierunku

  • Kształtowanie pozytywny wizerunek i obraz firmy oraz profesjonalnego negocjatora poprzez techniki autoprezentacyjne

  • Skuteczne stosowanie techniki perswazji i wywierania wpływu na partnera negocjacyjnego

  • Nauka sposobu mądrego ustępowania

  • Identyfikować swoje cele negocjacyjne

1. Negocjacje jako sposób osiągania porozumienia w sprawie ceny eventu/konferencji

  • Negocjacje cenowe- czym są, a czym nie są?

  • Cele prowadzenia negocjacji cenowych

  • Założenia dotyczące negocjacji cenowych- pozycja startowa

  • Kiedy, z kim i w jakim celu prowadzimy negocjacje cenowe?

  • Czy cena jest jedyną zmienną w negocjacjach?

2. Przygotowanie negocjatorów do rokowań cenowych

  • Przygotowanie argumentów,

  • Analiza mocnych i słabych stron – swoich i drugiej strony

  • Sposoby prezentacji cen w negocjacjach

  • Umiejętności komunikacyjne – dopasowanie komunikacji werbalnej i niewerbalnej do sytuacji negocjacyjnej

  • Siła wywierania wpływu i przekonywania do swojego punktu widzenia

3. Taniec negocjatorów wokół ceny – „do tanga trzeba dwojga”

  • Techniki prezentacji ceny

  • Słowa i zwroty pożądane i nie pożądane w negocjacjach cenowych

  • Sposoby prezentacji ograniczające obiekcje cenowe

  • Przeniesienie uwagi poza kwestie poza cenowe

  • Minimalizowanie przywiązania do ceny poprzez pokazanie korzyści z usługi

4. Sztuka perswazji i przekonywania do swoich racji, droga do osiągania celów

5. Odpieranie ataku na cenę

  • Najlepszą obrona jest atak –jak zbijać obiekcje i kontrargumenty drugiej strony?

  • „Harcowanie werbalne” – rozpoznanie siły negocjacyjnej drugiej strony

  • Obiekcje, zastrzeżenia i wymówki – jak je identyfikować i na nie odpowiadać

Całość programu dostępna na życzenie.

  • Mini wykład – wprowadzenie i prezentacja podstaw teoretycznych omawianych zagadnień.

  • Metody kształcenia aktywnego: ćwiczenia i warsztaty – praktyczne wykorzystanie zdobytej przez uczestników szkolenia wiedzy:

  • Projektowanie zespołowe wnętrza placówki handlowej

  • Ćwiczenia

  • Gry szkoleniowe

  • Praca w grupach

  • Dyskusja

  • Symulacje sprzedażowe

  • „Burza mózgów”

  • Symulacje w parach i zespołach

  • Ćwiczenia indywidualne

Szkolenie dedykujemy przede wszystkim biznesmenom, przedstawicielom handlowym, pracownikom administracji, osoby związane ze sprzedażą, kontaktem z klientem, liderzy projektów, managerowie. Szkolenie ułatwi pracę tym, którzy na swoim stanowisku odpowiadają za kontakty z klientami, łagodzenie sporów i ustalanie małych porozumień.

Webinar online

1-2 dni szkoleniowe, np. 9.00-15.00

Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzymuje Certyfikat Europejskiej Akademii Dyplomacji.

Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji o oferowanym szkoleniu, skontaktuj się z p. Agnieszką Modrakowską (e-mail: amodrakowska@diplomats.pl).

TOP