fbpx

Pozyskiwanie i utrzymywanie klienta w niestandardowych czasach

INSTRUCTORS:

Tomasz Targosz
Trener ,,anti-sellingu” (sprzedaży bez nachalnego sprzedawania) inspirujący mówca, autor książek.

Categories

Umiejętność utrzymania klienta w sytuacji dużej konkurencji wymaga od osób prowadzących sprzedaż wykorzystania skutecznych technik – szczególnie w okresie niepewności na rynku. Regularne doskonalenie oraz poznawanie nowych technik perswazji i komunikacji pozwala zwiększyć prawdopodobieństwo dalszej, satysfakcjonującej obie strony współpracy z klientem.

  • planowanie działania sprzedażowe, by osiągnąć założone cele
  • efektywna organizacja działań prospectingowych
  • jak działać kreatywnie w sprzedaży?
  • jak wykorzystywać ogólnodostępne informacje do zwiększania szans sprzedażowych
  • Wykorzystywanie szans sprzedażowych
  • efektywnie umawianie  spotkań
  • budowanie pozytywnych relacji z klientami, by zwiększać przychody z danego klienta
  • Dyskusje
  • gry symulacyjne
  • studium przypadku
  • prezentacje interaktywne
  • analiza materiałów audiowizualnych

Moduły:

1 typologia zachowań klientów pod kątem podejmowania decyzji w wymagających okolicznościach (zrozumienie postaw naszych klientów)

2 edukowanie klientów w niepewnych czasach – jak przygotować się do spotkań, aby przekonać nawet tych, co nie chcą zmian?

3 radzenie sobie z obiekcjami, czyli zamienić desperacką kłótnię na pełne zrozumienia rozmowy?

4 planowanie pracy w celu utrzymania klientów – rozpisanie kolejnych kroków obsługi

Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzymuje Certyfikat Europejskiej Akademii Dyplomacji.

Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji o oferowanym szkoleniu, skontaktuj się z p. Agnieszką Modrakowską (e-mail: amodrakowska@diplomats.pl).

TOP