fbpx

Wellbeing i dobrostan psychiczny pracowników

DURATION:
1 dzień szkoleniowy np.9.00-15.00

INSTRUCTORS:

Categories

  • jak radzić sobie z emocjami, swoimi i innych

  • jak wzmacniać odporność psychiczną

  • jak odzyskać poczucie kontroli nad życiem w

  • trudnych sytuacjach

  • jak mieć poziomu energii do skutecznego działania

  • jak zwiększyć skuteczność w działaniu

  • koncentrowac się na celach i zadaniach

1Źródła Wellbeingu osobistego:

  • Dobrostan fizyczny-energia, forma, witalność, siła

  • Dobrostan duchowy-poczucie sensu w życiu, wartości życiowe

  • Dobrostan emocjonalny-emocje i umiejętność w zarządzaniu nimi, radzenie sobie ze stresem)

  • Dobrostan intelektualny-otwartość umysłu,chęć poznawania

  • Relacje-budowanie wspierających relacji z innymi ludźmi, kontakty

  • Finanse -poczucie bezpieczeństwa finansowego, zarządzanie finansami

  • Kariera i rozwój-spójność pomiędzy tym, co robimy a naszymi talentami, poczucie tworzenia, wartości dla siebie i innych

2.JA I MÓJ SYSTEM WARTOŚCI

  • Rodzaje motywacji

  • Nastawienie na stałość a nastawienie na rozwój (Dweck)

  • Poziomy neurologiczne Diltsa

  • Mój system wartości i jego wpływ na moje przekonania

  • Spójność działania z systemem wartości

3.NOWY NAWYK I STRES

  • Wyjście poza strefę komfortu

  • Generator nawyków

  • Źródla stresu

  • Mechanizm samokontroli i siły woli – najlepsze strategie i techniki radzenia sobie z budowaniem nowych nawyków.

  • wskazówki do wprowadzania nowych nawyków

4. DOBRZE OKREŚLONY CEL

  • Dobrze określony cel gwarancją sukcesu

  • Cele krótko i długo terminowe

  • Cel prywatny i zawodowy

  • Planowanie pracy własnej

  • To/do list.PomodorrO

  • dyskusje

  • gry symulacyjne

  • studium przypadku

  • prezentacje interaktywne

  • analiza materiałów audiowizualnych

Szkolenie dedykujemy przede wszystkim biznesmenom, przedstawicielom handlowym, pracownikom administracji, osoby związane ze sprzedażą, kontaktem z klientem, liderzy projektów, managerowie. Szkolenie ułatwi pracę tym, którzy na swoim stanowisku odpowiadają za kontakty z klientami, łagodzenie sporów i ustalanie małych porozumień.

1 dzień szkoleniowy – 9.00-15.00

Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzymuje Certyfikat Europejskiej Akademii Dyplomacji.

Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji o oferowanym szkoleniu, skontaktuj się z p. Agnieszką Modrakowską (e-mail: amodrakowska@diplomats.pl).

TOP