Szkolenie pokazuje coaching od praktycznej strony do wykorzystania w zarządzaniu. Bazując na zasobach kompetentnego pracownika pomaga przełożonemu motywująco delegować, egzekwować, udzielać feedbacku. Prowokuje do stawiania ważnych, rozwojowych pytań. Powstrzymuje przed nadgorliwością z jednej i zbytnią „ostrością” z drugiej strony w interwencjach menedżerskich. Uczy dawania i powiększania przestrzeni, w celu zwiększania samodzielności i brania odpowiedzialności za efekty decyzji podwładnych. Umożliwia również pogłębienie autorefleksji nad własnym sposobem zarządzania i wyznaczenia własnych celów rozwojowych menedżerowi – uczestnikowi.
PO SZKOLENIU UCZESTNIK BĘDZIE POTRAFIŁ:
-
Poprowadzić rozmowę coachingową wg modelu GROW
-
Konstruować mocne pytania
-
Udzielać coachingowej informacji zwrotnej
-
Wykorzystać coachingowy styl pracy do rozwijania samodzielności i odpowiedzialności pracowników
TRENER: Remigiusz Pik
Absolwent Szkoły Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK, certyfikowany trenerem biznesu, coach ICC oraz mentor, członkek zarządu Stowarzyszenia Mentorów PROMENTOR. Jest praktykiem biznesu – sprzedawał i zarządzał zespołami odpowiadając za aktywną sprzedaż usług. Posiada ponad 8000 godzin doświadczenia w pracy na sali szkoleniowej, popartego wieloma referencjami w zakresie rozwoju kompetencji sprzedażowych, trenerskich i menedżerskich. Prowadzi sesje coachingowe dla kadry menedżerskiej. Podczas warsztatów szkoleniowych wykorzystuje własne doświadczenie korporacyjne – świadomość mechanizmów, współzależności oraz nastawienia na efekt. Ta baza umożliwia mu skuteczne rozwijanie umiejętności biznesowych wśród kadry menedżerskiej i sprzedażowej. Dba o podtrzymywanie profesjonalnych relacji z partnerami biznesowymi. Z satysfakcją obserwuje zmiany w firmach, które są efektem jego współpracy z odpowiedzialnymi, wartościowymi ludźmi. Empatia, zaangażowanie, efekt – to trzy słowa, które odzwierciedlają jego podejście do pracy szkoleniowo-coachingowej.
- Dostarczenie wiedzy z obszaru coachingu – jego rodzajów, narzędzi i miejsca w zarządzaniu
- Nabycie umiejętności posługiwania się coachingowym stylem zarządzania
- Uświadomienie roli coachingu w skutecznym zarządzaniu oraz doskonaleniu umiejętności i postaw podwładnych