Celem kursu jest prezentacja sposobów prowadzenia e-biznesu z międzynarodowej perspektywy, pogłębienie wiedzy o tworzeniu i typach strategii firmy i dostarczenie nowych modeli myślenia, “ram” pojęciowych. Pokazanie możliwości jakie niesie ze sobą e-biznes dla firmy na podstawie studiów przypadków. Pokazanie, iż e-biznes nie powinien być kojarzony wyłącznie z handlem elektronicznym czy dot.com’ami. Pod koniec szkolenia uczestnicy powinni być w stanie, na bazie prezentowanej metodologii, generować pomysły usprawnienia firmy lub branży za pomocą narzędzi e-biznesowych.
Kurs podkreśla znaczenie międzynarodowych aspektów świadczenia usług towarów i usług przez Internet. Wiele case study z zagranicy, szczególnie ze Stanów Zjednoczonych.
PROGRAM SZKOLENIA:
Architektura Nowej Ekonomii
Model DTC (direct-to-consument)
Model FSP (full-service-provider) i cała firma
Model pośrednictwa i współdzielenia infrastruktury
Model wirtualnej społeczności
Model Value Net Integrator i dostawca contentu
Tworzenie modelu biznesowego – strategie e-business