E-biznes

Celem kursu jest prezentacja sposobów prowadzenia e-biznesu z międzynarodowej perspektywy, pogłębienie wiedzy o tworzeniu i typach strategii firmy i dostarczenie nowych modeli myślenia, „ram” pojęciowych. Pokazanie możliwości jakie niesie ze sobą e-biznes dla firmy na podstawie studiów przypadków. Pokazanie, iż e-biznes nie powinien być kojarzony wyłącznie z handlem elektronicznym czy dot.com’ami. Pod koniec szkolenia uczestnicy powinni być w stanie, na bazie prezentowanej metodologii, generować pomysły usprawnienia firmy lub branży za pomocą narzędzi e-biznesowych.

Kurs podkreśla znaczenie międzynarodowych aspektów świadczenia usług towarów i usług przez Internet. Wiele case study z zagranicy, szczególnie ze Stanów Zjednoczonych.

PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Architektura Nowej Ekonomii

  2. Model DTC (direct-to-consument)

  3. Model FSP (full-service-provider) i cała firma

  4. Model pośrednictwa i współdzielenia infrastruktury

  5. Model wirtualnej społeczności

  6. Model Value Net Integrator i dostawca contentu

  7. Tworzenie modelu biznesowego – strategie e-business

Trener: Szymon Wierciński