INSTRUCTORS:
Malwina Bakalarska
Komunikacja międzykulturowa i organizacja pracy w środowiskach wielokulturowychCategories
Różnice kulturowe , Szkolenia , Szkolenia biznesowe , szkolenia dla administracji , szkolenia dla firmCele i korzyści:
Szkolenie jest kierowane do menadżerów oraz pracowników międzynarodowych działów call center, zdalnej obsługi klienta spoza kręgu kultur. W jego trakcie uczestnik pozna odpowiedzi na pytania: Jak zwizualizować głos? Dlaczego budujemy w głowie stereotypy twarzy rozmówcy na podstawie głosu w słuchawce? Czy możemy się dogadać nie widząc pozawerbalnej mowy ciała? Jakich zwrotów unikać w rozmowie z partnerem spoza Polski, spoza Europy? Czego nie mówić, żeby być wysłuchanym? Profilowane przykłady ilustrujące wiedzę teoretyczną idealnie odpowiadają na zapotrzebowania współczesnego runku usług outsourcingowych.
Obszary tematyczne:
-
Wprowadzenie do teorii komunikacji międzykulturowej
-
Analiza kodów kulturowych występujących w Afryce, w krajach arabskich i azjatyckich
-
Omówienie barier komunikacji zdalnej (telefon, Skype, komunikatory internetowe)
-
Siła komunikacji niewerbalnej i jak sobie radzić bez niej
-
Słowa klucze i słowa pułapki w odniesieniu do wybranych kultur
-
Zwyczajowe formy powitalne, style podtrzymywania kontaktu i odpowiednie zakończenie rozmowy preferowane w danych kulturach – niezbędnik konsultanta call center