Etykieta biznesowa – lekcje ze świata dyplomacji

Etykieta biznesowa – lekcje ze świata dyplomacji to modułowa wersja szkolenia, która może zostać zrealizowana w kilka godzin lub dni. W zależności od potrzeb, zostaje przygotowany indywidualny program szkolenia, omawiający najważniejsze kwestie dla uczestników.

 

Przykładowe zagadnienia, które zostaną poruszone na szkoleniu:

  1. Różnice kulturowe i jakie mają wpływ na etykietę i protokół? Przykłady z Polski, Europy i USA. Gdzie kryją się pułapki?

  2. Podstawy protokołu dyplomatycznego i jego zastosowania w spotkaniach biznesowych.

  3. Precedencja.

  4. Savoir vivre: przedstawianie się i wręczanie wizytówek, tytułowanie, zaproszenia, usadzenie przy stole, wręczanie i przyjmowanie upominków, dress code, mowa ciała i głos, korespondencja, etykieta telefoniczna i netykieta, wpisy do ksiąg gości i kondolencji, radzenie sobie ze wstydliwymi sytuacjami.

  5. Wizyty na najwyższym szczeblu: przygotowania i realizacja.

  6. Odpowiednie zachowanie w pracy i poza nią.

  7. Small talk.

  8. Protokół flagowy.