fbpx

Instytucja publiczna w mediach społecznościowych (webinar live online)

Szkolenie jest skierowane do osób odpowiadających za aktywność instytucji w mediach społecznościowych oraz budowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez profesjonalną komunikację zewnętrzną.

REGULAMIN

START:
2 grudnia, 2022
DURATION:
1 dzień

Facebook i Instagram jako narzędzia skutecznej komunikacji społecznej

Szkolenie jest skierowane do osób odpowiadających za aktywność instytucji w mediach społecznościowych oraz budowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez profesjonalną komunikację zewnętrzną.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami działań online i umiejętnego zarządzania konkretnymi narzędziami do osiągnięcia wyznaczonych celów. Uczestnicy poznają podstawowe zasady funkcjonowania wirtualnej rzeczywistości . Wszelkie reguły komunikacji, tworzenia, mierzenia i redagowania postów zostaną klarownie wyjaśnione zainteresowanym. W sposób szczególny, uwaga zostanie poświęcona platformom: Facebook i Instagram. Omówiony zostanie całkowity proces przeprowadzania konkursów w sieci. Wytłumaczone zostaną mechanizmy, które odgrywają znaczącą rolę w zwiększaniu zasięgu postów oraz zaangażowania wśród odbiorców. Dodatkowo zostaną udzielone praktyczne wskazówki dotyczące podnoszenia atrakcyjności tekstów dla odbiorcy. Innymi objaśnianymi aspektami będą m.in. przydatne triki obsługi social mediów, pułapki pisania tekstów do Internetu czy zasady ochrony wizerunku.  Co ważniejsze, poruszony zostanie również wszechobecny temat hejtu w środowisku Internetu.

Jednodniowe szkolenie dedykowane jest wszystkim zainteresowanym tą tematyką, a w szczególności pracownikom w administracji publicznej zajmującym się komunikacją w mediach społecznościowych, pracownikom biur prasowych, rzecznikom prasowym urzędów, specjalistom ds. komunikacji, Public Relations, marketingu i promocji, absolwentom studiów na kierunku medioznawstwo.

Szkolenie porusza następujące zagadnienia dotyczące komunikacji w portalach społecznościowych Facebook oraz Instagram:

– zasady tworzenia i mierzenia skuteczności contentu i harmonogramu publikacji postów (jakości treści) oraz zasady ich modyfikacji;

– zasady tworzenia i redagowania angażujących postów – Canva oraz banki zdjęć;

– zasady tworzenia real-time marketingu;

– zasady walki z hejtem w sieci oraz tworzenia regulaminów konkursów i zabaw angażujących fanów;

– zasady prowadzenia konta na Instagramie, tworzenia kontentu i tworzenia harmonogramu postów;

– przywoływanie innych użytkowników w celu budowy zaangażowanej grupy fanów na Instagramie: re-posty, hasztagi, real-time-marketing;

– bezpłatne mobilne aplikacje do tworzenia atrakcyjnych treści: bazy bezpłatnych zdjęć i infografik, intuicyjne narzędzia do tworzenia atrakcyjnych treści przy wykorzystaniu telefonu.

Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzymuje Certyfikat Europejskiej Akademii Dyplomacji.

Koszt uczestnictwa w szkoleniu online wynosi 790 złotych + 23% VAT.


W cenie m.in.:

  • materiały szkoleniowe i edukacyjne
  • certyfikaty i zaświadczenia

Tylko wniesienie opłaty jest gwarancją miejsca na szkoleniu.

Dane do przelewu:

Europejska Akademia Dyplomacji

nr rachunku: 48 1050 1025 1000 0090 8039 4944

SWIFT: INGBPLPW

IBAN: PL 48 1050 1025 1000 0090 8039 4944

tytuł: „Nazwa szkolenia, data szkolenia – imię i nazwisko”

Prosimy o podanie dokładnych danych instytucji, firmy lub osoby prywatnej, na które ma być wystawiony rachunek.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (w szczególności: imię i nazwisko, nazwa firmy/instytucji, numer telefonu, adres e-mail, dane do rachunku, wizerunek (utrwalony na fotografii)) przez Europejską Akademię Dyplomacji z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Oleandrów 6, 00-629 Warszawa, KRS: 0000289736, w celu realizacji i promocji szkoleń. Powyższa zgoda jest wyrażana dobrowolnie i może być cofnięta w dowolnym momencie.

TOP