Profesjonalne szkolenie kompleksowo wprowadzające w sztukę negocjacji. Kurs składa się z krótkiej części wprowadzającej oraz bardzo intensywnych warsztatów pod okiem trenera, podczas których uczestnicy ćwiczą swoje umiejętności i poznają nowe techniki negocjacyjne w praktyce. Podczas zajęć nie obciążamy biorących udział suchymi teoriami. Stawiamy nacisk przede wszystkim na pracę z specjalistą i poprawę postrzegania rzeczywistości, w której będziemy prowadzić rozmowy.
Negocjacje są kluczową kompetencją na stanowiskach związanych ze sprzedażą, kontaktem z klientem, dla liderów projektów i managerów. Od tego na ile świadomie są realizowane negocjacje zależy m.in. jakość relacji międzyludzkich, wyniki biznesowe uzyskane podczas procesu – ich wzrost lub spadek czy ponoszone koszty indywidualne (emocje, stres) osób dedykowanych do tego procesu.

Z tego powodu umiejętności negocjacyjne dzielimy na dwie kategorie:
-
Umiejętności intrapersonalne – świadomość swoich emocji i efektywne zarządzanie nimi, sposób myślenia i wynikające z tego automatyczne nawyki działania.
-
Umiejętności negocjacyjne – kluczowe techniki, dostosowane do sytuacji i partnera negocjacyjnego, zapewniające realizację optymalnych celów dla każdej ze stron.
Na szkoleniu zajmujemy się każdą z kategorii. Program zajęć jest unikalny, ponieważ tworzymy je bazując na przygotowanych studiach przypadków negocjacyjnych, osadzonych w specyfice klienta i odnoszących się do potrzeb uczestników.
-
Dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności umożliwiających prowadzenie efektywnych negocjacji
-
Poznanie alternatywnych technik prowadzenia negocjacji i zdobycie umiejętności dopasowania ich do swoich potrzeb
-
Poznanie swoich osobistych kompetencji w kontekście negocjacji i podnoszenie ich w dążeniu do doskonałości
-
Istota negocjacji.
-
Budowanie umiejętności skutecznego negocjatora.
-
Niepowodzenie w przygotowaniu to przygotowanie niepowodzenia – co przed negocjacjami?
-
Typologie zachowań w negocjacjach. Sposoby prowadzenia negocjacji.
-
Techniki perswazji i wpływ społeczny w negocjacjach.
-
Zarządzanie sobą w negocjacjach.
-
Emocje w negocjacjach.
-
Komunikacja werbalna i niewerbalna, Sztuka argumentacji i radzenia sobie z obiekcjami.
-
Konflikty w trakcie procesu negocjacyjnego – jaki nimi zarządzać?
-
Źródła siły w negocjacjach i budowanie własnej wartości
Szkolenie dedykujemy przede wszystkim biznesmenom, przedstawicielom handlowym, pracownikom administracji, osoby związane ze sprzedażą, kontaktem z klientem, liderzy projektów, managerowie. Szkolenie ułatwi pracę tym, którzy na swoim stanowisku odpowiadają za kontakty z klientami, łagodzenie sporów i ustalanie małych porozumień.
6 godzin zegarowych (9:00 – 15:00)
Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzymuje Certyfikat Europejskiej Akademii Dyplomacji.

Cena: 390 PLN (plus 23% VAT)
Zapisy do wyczerpania miejsc.
W celu ukończenia rejestracji prosimy o dokonanie wpłaty. Tylko wniesienie opłaty jest gwarancją miejsca na szkoleniu.
EUROPEJSKA AKADEMIA DYPLOMACJI Sp.z.o.o.
Bank: ING
nr rachunku: 52 1050 1461 1000 0090 8070 5982
SWIFT: INGBPLPW
IBAN: PL 52 1050 1461 1000 0090 8070 5982
TYTUŁ: Nazwa szkolenia – data szkolenia oraz imię i nazwisko
Szkolenie to jest bazą wyjściową szkoleń specjalistycznych:
-
Negocjacje zaawansowane
-
Techniki negocjacyjne – warsztaty
-
Negocjacje w środowisku międzynarodowym
-
Negocjacje publiczne
-
Mediacje i rozwiązywanie konfliktów