Polska kultura organizacyjna

Polish Culture - Cross Cultural Training

Cele  szkolenia:

Uczestnicy rozumieją polski kontekst kulturowy –  zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym (wiedza).  Bardziej efektywnie radzą sobie z procesami akulturacji i komunikacją międzykulturową (umiejętności).  Z większą otwartością i pewnością podchodzą do sytuacji  niejednoznacznych kulturowo (postawy).

Korzyści dla uczestników:

  • Lepsze zrozumienie wartości kulturowych, norm, zachowań wpływających na stosunki społeczne i zawodowe w Polsce

  • Większa umiejętność komunikowania się w międzykulturowych sytuacjach społecznych i  biznesowych oraz współpracy w zespole

  • Głębsza świadomość strategii akulturacyjnych  i innych procesów zachodzących na styku kultur, zwłaszcza w kontekście kulturowym Polski

Proponowany program szkolenia:

  • Uwarunkowania kulturowe i uprzedzenia wpływające na proces integracji kulturowej w Polsce

  • Radzenie sobie z procesami międzykulturowymi (szok kulturowy, osobiste strategie radzenia sobie z niejednoznacznością i zmianą)

  • Etykieta i zwyczaje w Polsce

  • Wymiary kultury wpływające na relacje biznesowe i społeczne w Polsce

  • Komunikacja z Polakami: werbalna, pozawerbalna, wirtualna

  • Praktyczne informacje na temat życia i pracy w Polsce

  • Komunikacja w sytuacjach konfliktowych: metody, strategie, style

Dodatkowe tematy:

  • Praca w zespole międzykulturowym – jak korzystać z różnorodności kulturowej

  • Jak skutecznie uczyć się polskiego

  • Jak integrować się ze społecznością lokalną w Polsce

Metody:

  • dyskusje

  • gry symulacyjne

  • studium przypadku

  • prezentacje interaktywne

  • analiza materiałów audiowizualnych

Uczestnikom zapewniamy zabezpieczone certyfikaty, materiały szkoleniowe i informacyjne.

Polska kultura organizacyjna, Polska kultura organizacyjna, Polska kultura organizacyjna