INSTRUCTORS:
Adam Jarczyński
Director of the Polish Academy of Public Relations and the Polish Academy of Protocol and Etiquette.Piotr Baczyński
Social MediaSzkolenie Social Media dla Dyplomacji Publicznej to dwudniowy intensywny kurs, którego celem jest doskonalenie umiejętności niezbędnych przy przygotowywaniu i przeprowadzaniu kampanii medialnych. Poprzez serię paneli dyskusyjnych, warsztatów i treningów, uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę potrzebną do opracowania strategii, usprawniających skuteczne komunikowanie się i wywieranie wpływu na opinię publiczną za pomocą narzędzi social media.
PROGRAM
Szkolenie zawiera poniższe zagadnienia:
- Wstęp do e-Dyplomacji
- Przegląd głównych kanałów komunikacji social media (Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn) oraz zarządzających innymi narzędziami (joomla, MailChimp, HootSuite etc.)
- Analiza Szczegółów Technicznych: właściwe wykorzystanie zdjęć, filmów i adresów stron internetowych
- Pozyskiwanie odbiorców z wykorzystaniem różnych platform i kreowanie własnej strategii
- Skuteczne strategie social media w dyplomacji publicznej – studium przypadku
- Podstawowe zasady, główne nakazy i zakazy dotyczące social media w dyplomacji publicznej; praktyczne porady, wskazówki ekspertów
- Normy prawne i etykieta
- Różnice w przekazywaniu informacji a kształtowanie opinii publicznej
- Jak ocenić skuteczność? Narzędzia mierzenia wpływu
KORZYŚCI
- Nabycie umiejętności niezbędnych w komunikacji i kształtowaniu opinii publicznej
- Możliwości zapoznania się ze skutecznymi przykładami strategii
- Wymiana doświadczenia i wiedzy w dziedzinie PR i social media
- Networking
GRUPA DOCELOWA
- Członkowie Korpusów Dyplomatycznych i inni przedstawiciele personelu misji dyplomatycznych
- Urzędnicy państwowi
- Przedstawiciele administracji publicznej
- Przedstawiciele administracji samorządowej
- Dziennikarze i attaché prasowi
- Specjaliści zajmujący się Public Relations
- Pracownicy organizacji pozarządowych
- Osoby pragnące zdobyć cenne doświadczenie w sektorze Dyplomacji Publicznej