INSTRUCTORS:
Zygmunt Dolata
Trener, coach, doradca HR, inżynier, autor artykułów specjalistycznych.Address
Warsaw, Oleandrów 6 View mapCategories
Warsztaty umiejętnościZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE I EFEKTYWNA ORGANIZACJA PRACY
Po szkoleniu z zarządzania sobą w czasie i efektywną organizacją pracy uczestnicy powinni zrozumieć i umieć zastosować następujące aspekty z zakresu:
-
Rozumienia znaczenia efektywności i efektywnych zachowań w życiu osobistym i w pracy zawodowej.
-
Rozumienia znaczenia pracy w oparciu o ustalanie priorytetów.
-
Poznania reguł dotyczących planowania, nadawania priorytetów i monitorowania organizacji pracy.
-
Poznania sposobów radzenia sobie z zakłóceniami podczas organizacji czasu pracy.
-
Identyfikacji własnych zakłóceń, które utrudniają realizację zadań i przeszkadzają w efektywnym ich wykonywaniu.
-
Wykorzystywania narzędzi do planowania, nadawania priorytetów i monitorowania przebiegu podjętych działań.
-
Posługiwania się komunikatami ułatwiającymi efektywność zespołową.
-
Zachęcenia do lepszego zarządzania swoim czasem poprzez zdobycie praktycznych umiejętności tworzenia efektywnego planu działania.
-
Uświadomienia roli i znaczenia poszczególnych elementów odpowiadających za skuteczność w organizowaniu czasu pracy.
-
Uwrażliwienia na aspekty automotywacyjne wpływające na efektywność pracowników.
-
Rozwijanie umiejętności kierowania sobą w czasie w oparciu o metody
i narzędzia organizacji czasu.
-
Wypracowanie metod na radzenie sobie z problemami złodziei czasu.
-
Podniesienie swojej efektywności w zakresie planowania i organizacji czasu.
-
Poznanie metod i technik skutecznie organizujących czas pracy.
-
Zidentyfikowanie „wąskich gardeł” w zakresie planowania i organizacji czasu pracy.
-
Wprowadzenie w zagadnienie zarządzania sobą w czasie: definicja przedsiębiorczości, diagnoza obszarów kompetencji, postrzeganie siebie i swojej roli w firmie, funkcje zarządzania sobą i swoją pracą.
-
Teraźniejszość: umiejętność samoorganizacji – czas jako mój osobisty kapitał, ile kosztuje zła organizacja czasu, pożeracze czasu- jak radzić sobie ze złodziejami czasu, wyznaczanie priorytetów za pomocą analizy ABC i Zasady Pareto, zasady delegowania odpowiedzialności i uprawnień; podręczne i uniwersalne narzędzia zarządzania czasem; realizowanie funkcji zarządzania na swoim stanowisku pracy; tworzenie, wykorzystanie dokumentacji do lepszej realizacji celów i korekt w przyszłości, autodiagnoza własnych umiejętności – analiza SWOT
-
Przyszłość: cele zawodowe i prywatne, arkusz samooceny z zarządzania czasem, korzyści z planowania, przeszkody w planowaniu, zasady i reguły planowania czasu, najważniejsze 15 minut dnia, samoocena -nawyki dotyczące planowania
-
Przeszłość: tabela spędzonego czasu, realny harmonogram pracy, zarządzanie czasem – plan działania
-
Zakończenie
1 dzień
-
Mini wykład
-
Ćwiczenia zespołowe i indywidualne
-
Analiza przypadków
-
Gry szkoleniowe
-
Dyskusja
-
„Burza mózgów”
-
Symulacje
Cena: 590 PLN (zw. z VAT)
Zapisy do wyczerpania miejsc.
W celu ukończenia rejestracji prosimy o dokonanie wpłaty. Tylko wniesienie opłaty jest gwarancją miejsca na szkoleniu.
EUROPEJSKA AKADEMIA DYPLOMACJI
Bank: ING
Nr rachunku: 48 1050 1025 1000 0090 8039 4944
SWIFT: INGBPLPW
IBAN: PL48 1050 1025 1000 0090 8039 4944
TYTUŁ: Nazwa szkolenia – data szkolenia oraz imię i nazwisko