INSTRUCTORS:
Zygmunt Dolata
Trener, coach, doradca HR, inżynier, autor artykułów specjalistycznych.Categories
Nadchodzące szkolenia-
Poznanie i przećwiczenie technik autoprezentacji, komunikacji oraz technik i sposobów na profesjonalne wystąpienia publiczne.
-
Rozwijanie umiejętności budowania wizerunku – solidności, wiarygodności, profesjonalizmu
-
Nabycie umiejętności prezentowania strategii dla zespołu
-
Kształtowanie postawy asertywnego reagowania na obiekcje ze strony audytorium – techniki odpowiadania na pytania „z Sali”,
1. Przygotowania do wystąpienia biznesowego:
-
Co,jak i komu chcę powiedzieć?
-
Gdzie i dlaczego chce powiedzieć ?
-
Co chcę osiągnąć i czym się wyróżnię?
-
Jak długo i jak skonstruuje przekaz
2. Techniczne przygotowanie wystąpienia
-
Określanie celów prezentacji
-
Przygotowanie scenariusza prezentacji
-
Analiza grupy uczestników
-
Określenie tematu i zakresu prezentacji – do czego mam przekonać?
-
Struktura prezentacji –wstęp, rozwiniecie i zakończenie
-
Prezentacja jako „spektakl” – elementy sceniczne, interakcja, dynamika, 3
3. Autoprezentacja
-
Pierwsze wrażenie
-
Mowa ciała
-
Wygląd zewnętrzny
-
Praca głosem
-
Komunikaty werbalne
4. Wystąpienie perswazyjne i przekonujące
-
Materiał dowodowy i logika komunikatu
-
Wiarygodność prezentującego – jak ją zbudować?
-
Potrzeby psychologiczne słuchaczy
-
Opinie kluczowych przedstawicieli słuchaczy
5. Intrygujący początek – storytelling
-
,,Prosto z mostu”
-
„Dawno, dawno temu”
-
„Był sobie Staszek”
-
„Dalekosiężna wizja” „Bomba miedzy oczy”
6. Oszałamiający koniec
-
„Dokończenie historii”
-
„Krótko mówiąc”
-
„Rachunek zysków i strat”
-
“Żądanie akcji”
-
„Teraz wszystko zależy od was”
-
ćwiczenia w małych grupach,
-
ćwiczenia indywidualne,
-
odgrywanie ról
-
filmy szkoleniowe
-
analizy przypadku,
-
„burza mózgów”,
-
Dyskusje moderowane
-
dyskusje moderowane,
-
mini wykład,
-
prezentacje,
Szkolenie dedykujemy przede wszystkim biznesmenom, przedstawicielom handlowym, pracownikom administracji, osoby związane ze sprzedażą, kontaktem z klientem, liderzy projektów, managerowie. Szkolenie ułatwi pracę tym, którzy na swoim stanowisku odpowiadają za kontakty z klientami, łagodzenie sporów i ustalanie małych porozumień.
-
managerowie, dyrektorzy
-
szefowie działów sprzedaży, marketingu, IT,logistyka itp
-
klienci indywidualni zainteresowani nauką efektywnych prezentacji online
1 dzień szkoleniowy – 9.00-15.00
Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzymuje Certyfikat Europejskiej Akademii Dyplomacji.
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji o oferowanym szkoleniu, skontaktuj się z p. Agnieszką Modrakowską (e-mail: amodrakowska@diplomats.pl).