INSTRUCTORS:
Zygmunt Dolata
Trener, coach, doradca HR, inżynier, autor artykułów specjalistycznych.Profesjonalna Obsługa Klienta
Szkolenie jest skierowane do osób pragnących rozwijać swe kompetencje komunikacyjne i sprzedażowe oraz umiejętności prezentacji. Podczas szkolenia są omawiane najważniejsze zagadnienia niezbędne do zbudowania długofalowej relacji z Klientem.
Uczestnicy poznają reguły profesjonalnej obsługi klienta. Dzięki szkoleniu biorący udział dowiedzą się jak radzić sobie z wymagającym klientem oraz przećwiczą techniki rozmowy sprzedażowej. Dzięki zdobyciu wiedzy z zakresu technik i postaw asertywnych Uczestnicy nabędą pewności siebie w kontakcie z trudnym klientem.
Szkolenie dedykowane jest wszystkim zainteresowanym tą tematyką, a w szczególności pracownikom administracji publicznej i samorządowej, przedstawicielom sektora prywatnego, pracownikom recepcji, sekretariatów czy “call-center”.
Kurs składa się z łącznie 6 godzin szkoleniowych.
Europejska Akademia Dyplomacji jest członkiem światowego stowarzyszenia akademii dyplomatycznych IFDT (The International Forum on Diplomatic Training), dzięki czemu jesteśmy w stanie wprowadzać wszystkie najnowsze rozwiązania i śledzić trendy globalne, tak by nasi kursanci wynieśli od nas wiedzę, doświadczenie i nabyli niezbędnych umiejętności.
Program kursu został przygotowany przez prowadzącego i obejmuje następujące zagadnienia:
-
Sprzedaż, czyli pozwól Klientowi kupić
-
Obsługa Trudnego Klienta, czyli jak panować nad emocjami
-
Techniki sprzedaży – proces sprzedaży
Szkolenie zaczyna się pierwszego dnia o 9:00, a kończy drugiego dnia o 14:30. Szczegółowy harmonogram zostanie przesłany drogą mailową po zarejestrowaniu się na szkolenie.
- Mini wykład – wprowadzenie i prezentacja podstaw teoretycznych omawianych zagadnień.
- Metody kształcenia aktywnego: ćwiczenia i warsztaty – praktyczne wykorzystanie zdobytej przez uczestników szkolenia wiedzy:
-
- Analiza przypadków
- Odgrywanie ról
- Symulacje
- Praca w grupach
- Dyskusja
- „Burza mózgów”
- Odwrócona „burza mózgów”
- Ćwiczenia indywidualne
- Wnioskowanie po ćwiczeniach
Zygmunt Dolata
Licencjonowany Trener, Wykładowca, Coach, Konsultant szkoleń dla biznesu, ekspert Telepracy, specjalista-praktyk, specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania, sprzedaży, negocjacji, rozwoju osobistego, marketingu, promocji sprzedaży. Podyplomowych Studiów Zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej oraz Podyplomowych Studiów Komunikacji i Promocji w Biznesie w poznańskiej Akademii Ekonomicznej, jak również Podyplomowych Polsko-Niemieckich Studiów Menedżerskich: „Zarządzanie zasobami ludzkimi” a także absolwentem Politechniki Warszawskiej (kierunek: ekonomika transportu). Prowadzi szkolenia i warsztaty metodami interaktywnymi (ćwiczenia, gry, symulacje, dyskusje, praca w zespołach, itd.). W swojej pracy opiera się na praktycznych przykładach „z życia”. Odwołuje się do doświadczeń uczestników, by wspólnie z nimi rozwiązywać konkretne problemy wynikające z tematyki szkoleniowej. Autor wielu autorskich programów szkoleniowych.
Praktyk biznesu: Dyrektor, Kierownik marketingu, Szef Sprzedaży, Specjalista ds. Sprzedaży, Handlowiec, Trener Regionalny i Trener Programowy w firmach ubezpieczeniowych i telekomunikacyjnych.
posiada 11.-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, warsztatów, prezentacji
i wykładów. (Posiadane Certyfikaty Trenerskie: House of Skills, JET Szkolenia i Doradztwo, „Nowe Motywacje”, Telekomunikacja Polska S.A.) . Prowadził szkolenia dla wielu firm i branż na terenie całego kraju.
Optymista w dążeniu do celu i pokonywaniu trudności.
W codziennych sytuacjach życiowych konsekwentnie, aby „nie zardzewieć”, praktykuje negocjacje i sprzedaż.
Zdobywca II miejsca w konkursie „Gazety Wyborczej” – „Mówca doskonały”
Autor artykułów z dziedziny negocjacji, motywacji i sprzedaży,
Każdy z uczestników otrzyma numerowany certyfikat poświadczający udział w kursie.
Koszt uczestnictwa w szkoleniu online wynosi 490 złotych + 23% VAT = 602,7 zł.
W cenie m.in.:
- materiały szkoleniowe i edukacyjne
- certyfikaty i zaświadczenia
Tylko wniesienie opłaty jest gwarancją miejsca na szkoleniu.
Dane do przelewu:
Europejska Akademia Dyplomacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
nr rachunku: 52 1050 1461 1000 0090 8070 5982
tytuł: „Nazwa szkolenia, data szkolenia – imię i nazwisko”