fbpx

Zarządzanie klientem kluczowym w firmie

START:
10 marca, 2022
DURATION:
6 godzin

INSTRUCTORS:

Tomasz Targosz
Trener ,,anti-sellingu” (sprzedaży bez nachalnego sprzedawania) inspirujący mówca, autor książek.

Obsługa i pozyskiwanie nowych klientów kluczowych to dla każdej firmy zadanie priorytetowe, wymagające od specjalistów do spraw sprzedaży eksperckiej wiedzy. Skuteczne rozpoznanie oczekiwań i możliwości klientów pozwala na podtrzymanie i zacieśnienie współpracy ze strategicznymi kontrahentami przedsiębiorstwa.

  • poznanie najważniejszych pojęć i strategii w zarządzaniu klientem strategicznym
  • przeanalizowanie wartości swojego portfela klientów
  • zapoznanie uczestników z narzędziami niezbędnymi do skutecznego planowania i organizowania współpracy z klientami strategicznymi
  • wyrobienie umiejętności podejmowania decyzji i planowania działań na podstawie analiz zjawisk rynkowych
  • zdobycie wiedzy na temat projektowania analiz produktów i usług w stosunku do rodzajów potrzeb klientów

Moduły:

1. Typologia zachowań – jak jeszcze efektywniej obsługiwać obecnych klientów

2. Cross i up-sell – w oparciu o różne typy zachowań tworzenie ofert pod kątem dodatkowych rozwiązań, lub zwiększania zamówień

3. Pogłębianie potrzeb kluczowych klientów – jakie pytania zadawać, aby dowiedzieć się czegoś więcej niż dotychczas

4. Sprzedawaj jak challenger, czyli w jaki sposób edukować dobrze znanych klientów

5. Co się zmieni? Zwiększy się efektywność na już obsługiwanych bazach klientów.

  • szkolenie skierowane jest do osób odpowiedzialnych za obsługę kluczowych klientów, klientów strategicznych z punktu widzenia firmy.
  • dedykowane jest Dyrektorom i Kierownikom Sprzedaży, Key Account Specialist, Key Account Managerom i Specjalistom ds. Obsługi Klienta Kluczowego.
  • dyskusje
  • gry symulacyjne
  • studium przypadku
  • prezentacje interaktywne
  • analiza materiałów audiowizualnych

Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzymuje Certyfikat Europejskiej Akademii Dyplomacji.

Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji o oferowanym szkoleniu, skontaktuj się z p. Agnieszką Modrakowską (e-mail: amodrakowska@diplomats.pl).

TOP