fbpx

Zarządzanie kryzysowe (online webinar)

REGULAMIN SZKOLEŃ OTWARTYCH

START:
9 października, 2023
DURATION:
1 dzień

INSTRUCTORS:

Zygmunt Dolata
Trener, coach, doradca HR, inżynier, autor artykułów specjalistycznych.

Zarządzanie kryzysowe w firmie

czyli jak żyć i pracować w czasach niepewności

Pandemia koronawirusa z dnia na dzień zmieniła nasze życie. Rzeczywistość stała się bardzo uciążliwa, a przyszłość jeszcze trudniejsza do przewidzenia. Wybuch epidemii zmusił przedstawicieli niemal wszystkich środowisk zawodowych do reorganizacji swojej pracy. Dynamiczny rozwój sytuacji sprawił, że wiele firm i instytucji było zobligowanych do natychmiastowego wdrożenia nowych rozwiązań dotyczących zarządzania pracownikami oraz planowania zadań. Nierzadko wiąże się to z poważnym wyzwaniem natury finansowej i logistycznej, a margines błędu jest w takim przypadku wyjątkowo wąski.

Aktualny kryzys uczy nas, że warunki funkcjonowania firm lub instytucji, do których przez lata przywykliśmy, potrafią zmienić się niemal w mgnieniu oka. Może być to efektem nie tylko epidemii, ale również innych gwałtownych wydarzeń, których nie sposób zapobiec ani wykluczyć ich wystąpienie w dzisiejszym dynamicznym świecie. Warto zatem zawczasu przygotować się na takie okoliczności i opracować procedury, które pozwolą na sprawne zarządzanie kryzysowe, co w przyszłości może okazać się jedynym ratunkiem dla przedsiębiorstw. Nasze nowatorskie szkolenie w formie webinarium uczy, w jaki sposób reagować na niełatwą sytuację, by stanowiła ona szansę na rozwój, a nie zagrożenie dla organizacji.

  1. Pojęcie kryzysu w organizacji gospodarczej.

  1. Fazy sytuacji kryzysowej.

  1. Komunikacja w sytuacji kryzysowej.

  1. Czas gotowości.

  1. Proces zarządzania kryzysowego.

  1. Panowanie nad emocjami i sposoby radzenia sobie ze stresem w sytuacji wystąpienia kryzysu.

  • Poznanie sposobów, metod i technik niwelowania strat i generowania korzyści z zaistnienia sytuacji kryzysowej dla organizacji gospodarczej.

  • Adekwatne do sytuacji komunikowanie pracownikom aktualnej sytuacji kryzysowej.

  • Osłabianie negatywnych skutków sytuacji kryzysowej w oddziałach i działach Organizacji.

  • Powołanie sztabu antykryzysowego do kontaktów z pracownikami, dostawcami, instytucjami, klientami i źródłami informacji masowej.

  • Przekazywanie spójnych i w odpowiedniej formie komunikatów informujących zatrudnionych o podejmowanych krokach i rozwiązaniach

    w obliczu kryzysu.

  • Monitorowanie, ocenianie i kontrolowanie skutków łagodzenia kryzysu i nastrojów zatrudnionych w danej organizacji.

  • Kalkulacja ryzyka i rozwiązań z punktu widzenia redukcji skutków kryzysu.

  • Określenie profilu i cech osobowościowych osób, które powinny tworzyć sztab antykryzysowy.

  • Zapobieganie negatywnym nastrojom i panice w obliczu kryzysu.

Szkolenie odbędzie się w godz. 9:00 – 15:00. Instrukcje, w jaki sposób dołączyć do webinarium, zostaną przesłane drogą mailową po zarejestrowaniu się na szkolenie.

  • Rozwijanie umiejętności skutecznego komunikowania się w sytuacji zaistnienia sytuacji kryzysowej zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz firmy.

  • Zapoznanie z metodami radzenia sobie w trudnych rozmowach.

  • Wzmocnienie uczestników, wykorzystanie ich silnych stron w sytuacji kryzysowej.

  • Wyposażenie uczestników szkolenia w narzędzia asertywnego reagowania oraz panowania nad stresem i emocjami w sytuacji kryzysowej.

Szkolenie prowadzone będzie w aktywizującej formie, która ma na celu praktyczne wykorzystanie wiedzy i umiejętności z zakresu objętego szkoleniem.

  • Mini wykład – wprowadzenie i prezentacja podstaw teoretycznych omawianych zagadnień.

  • Metody kształcenia aktywnego: ćwiczenia i warsztaty – praktyczne wykorzystanie zdobytej przez uczestników szkolenia wiedzy:

    • analiza przypadków,

    • rozpatrywanie przykładów z doświadczeń uczestników,

    • odgrywanie ról,

    • symulacje,

    • praca w grupach,

    • dyskusja,

    • „burza mózgów”,

    • ćwiczenia indywidualne,

    • wnioskowanie po ćwiczeniach.

Każdy z uczestników otrzyma numerowany certyfikat poświadczający udział w kursie.

690 zł + VAT = 848,7


Tylko wniesienie opłaty jest gwarancją miejsca na szkoleniu.

Dane do przelewu:

Europejska Akademia Dyplomacji

Bank: ING
Nr rachunku: 48 1050 1025 1000 0090 8039 4944
SWIFT: INGBPLPW
IBAN: PL48 1050 1025 1000 0090 8039 4944
tytuł: „Zarządzanie kryzysowe” oraz imię i nazwisko

Dla administracji publicznej przewidzieliśmy specjalną procedurę płatności. Prosimy o zarejestrowanie się online, a następnie o wypełnienie FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY EAD (DO POBRANIA TUTAJ) i przesłanie skanem na mail szkolenia@diplomats.pl. Stanowi to gwarancję miejsca w grupie, jak również możliwość płatności po szkoleniu.

TOP