INSTRUCTORS:
Zygmunt Dolata
Trener, coach, doradca HR, inżynier, autor artykułów specjalistycznych.Categories
Nadchodzące szkolenia„Sposobem na kochanie czegokolwiek jest uświadomienie sobie, że moglibyśmy to stracić”.
G.K .Chesterton
Cele biznesowe warsztatu szkoleniowego:
- Poznanie i przećwiczenie technik rozmów z „trudnymi Klientami”
- Zdobycie wiedzy i umiejętności dotyczących technik i postaw asertywnych wobec „trudnych Klientów”, czyli werbalne i niewerbalne stawianie granic,
- Pozyskanie instrumentów dotyczących oddziaływania i wywierania pozytywnego wpływu na „trudnego Klienta
- Przygotowanie i prowadzenie wymagających rozmów telefonicznych z klientem,
- Savoir-vivre, czyli dobre zwyczaje i obyczaje w relacjach z Klientem
- Rozwijanie i trenowanie umiejętności prowadzenia rozmowy i odpowiadania na obiekcje „trudnego Klienta” raz reagowania na negatywne postawy,
- Zwiększenie poziomu umiejętności radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, trudnych, emocjonalnych, irytujących, stresujących
- Zastosowanie technik redukcji stresu i panowania nad emocjami w trudnych stresujących sytuacjach
Odpowiemy sobie na pytania:
- Dlaczego mamy „trudnych klientów”?
- Jak zidentyfikować „trudnego klienta”?
- Jak radzić sobie z „trudnym Klientem” ?
- Jak się komunikować z „trudnymi klientami” w trudnych, stresujących sytuacjach?
- Jak konstruować skuteczny przekaz, kierowany do „trudnego Klienta”?
- Jakie są metody i techniki pracy z „trudnym Klientem” w trudnych sytuacjach?
- Jak wykorzystać swoje atuty, silne strony w obsłudze „trudnego Klienta”?
- Jak korzystać efektywnie z narzędzi, technik i procedur ułatwiających obsługę „trudnego Klienta”
- Jak zapobiegać negatywnym emocjom wyrażanym przez „trudnego klienta”
Początek szkolenia – logistyka
Moduł I. Dlaczego mamy „trudnych klientów” Klientów?
Moduł II. Kim jest „trudny Klient”?
Moduł III. Komunikacji werbalna i pozawerbalna
Moduł IV. Cechy dobrego doradcy/konsultanta
Moduł IV. Typy, profile „trudnych klientów”
Moduł V. Trudne rozmowy z klientami
Moduł: VI. Rozmowa telefoniczna z „trudnym klientem”
Zakończenie szkolenia
W projektowanych warsztatach wykorzystane będą metody aktywizujące i poprawiające skuteczność szkolenia zgodnie z cyklem Kolba nauczania ludzi dorosłych poprzez: doświadczenie, refleksje, praktykę i teorię. Do metod warsztatowych należą:
ćwiczenia indywidualne i zespołowe, symulacje i odgrywanie ról, metoda scenariuszowa, praca grupowa – grupowe rozwiazywanie problemów, dyskusje aktywne, wymiana doświadczeń oraz
Zygmunt Dolata MBA
Każdy z uczestników otrzyma numerowany certyfikat poświadczający udział w kursie.
Koszt uczestnictwa w szkoleniu online wynosi 790 zł brutto.
W cenie m.in.:
- materiały szkoleniowe i edukacyjne
- certyfikaty i zaświadczenia
Tylko wniesienie opłaty jest gwarancją miejsca na szkoleniu.
Dane do przelewu:
Europejska Akademia Dyplomacji
nr rachunku: 48 1050 1025 1000 0090 8039 4944
tytuł: „Nazwa szkolenia, data szkolenia – imię i nazwisko”
Szkolenie odbywa się w formule online.
Przewidujemy również możliwość przeprowadzenia szkolenia zamkniętego w formie stacjonarnej na zamówienie – w siedzibie Zamawiającego lub miejscu przez niego wyznaczonym.
W kwestii faktur prosimy kontaktować się z nami na faktury@diplomats.pl
Dla administracji publicznej przewidzieliśmy specjalną procedurę płatności. Prosimy o zarejestrowanie się online, a następnie o wypełnienie FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY EAD (DO POBRANIA TUTAJ) i przesłanie skanem na mail szkolenia@bckp.pracujenadtym.pl. Stanowi to gwarancję miejsca w grupie, jak również możliwość płatności po szkoleniu.
Europejska Akademia Dyplomacji jest członkiem światowego stowarzyszenia akademii dyplomatycznych IFDT (The International Forum on Diplomatic Training), dzięki czemu jesteśmy w stanie wprowadzać wszystkie najnowsze rozwiązania i śledzić trendy globalne, tak by nasi kursanci wynieśli od nas wiedzę, doświadczenie i nabyli niezbędnych umiejętności.
