Komunikacja, obsługa i budowanie relacji z trudnym klientem (szkolenie online)

„Sposobem na kochanie czegokolwiek jest uświadomienie sobie, że moglibyśmy to stracić”. G.K .Chesterton

REGULAMIN

START:
23 kwietnia, 2025
DURATION:
8 godzin dydaktycznych

INSTRUCTORS:

Zygmunt Dolata
Trener, coach, doradca HR, inżynier, autor artykułów specjalistycznych.

„Sposobem na kochanie czegokolwiek jest uświadomienie sobie, że moglibyśmy to stracić”.

G.K .Chesterton

Cele biznesowe warsztatu szkoleniowego:

  • Poznanie i przećwiczenie technik rozmów z „trudnymi Klientami”
  • Zdobycie wiedzy i umiejętności dotyczących technik i postaw asertywnych wobec „trudnych Klientów”, czyli werbalne i niewerbalne stawianie granic,
  • Pozyskanie instrumentów dotyczących oddziaływania i wywierania pozytywnego wpływu na „trudnego Klienta
  • Przygotowanie i prowadzenie wymagających rozmów telefonicznych z klientem,
  • Savoir-vivre, czyli dobre zwyczaje i obyczaje w relacjach z Klientem
  • Rozwijanie i trenowanie umiejętności prowadzenia rozmowy i odpowiadania na obiekcje „trudnego Klienta” raz reagowania na negatywne postawy,
  • Zwiększenie poziomu umiejętności radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, trudnych, emocjonalnych, irytujących, stresujących
  • Zastosowanie technik redukcji stresu i panowania nad emocjami w trudnych stresujących sytuacjach

Odpowiemy sobie na pytania:

  • Dlaczego mamy „trudnych klientów”?
  • Jak zidentyfikować „trudnego klienta”?
  • Jak radzić sobie z „trudnym Klientem” ?
  • Jak się komunikować z „trudnymi klientami” w trudnych, stresujących sytuacjach?
  • Jak konstruować skuteczny przekaz, kierowany do „trudnego Klienta”?
  • Jakie są metody i techniki pracy z „trudnym Klientem” w trudnych sytuacjach?
  • Jak wykorzystać swoje atuty, silne strony w obsłudze „trudnego Klienta”?
  • Jak korzystać efektywnie z narzędzi, technik i procedur ułatwiających obsługę „trudnego Klienta”
  • Jak zapobiegać negatywnym emocjom wyrażanym przez „trudnego klienta”

Początek szkolenia – logistyka 

Moduł I. Dlaczego mamy „trudnych klientów” Klientów? 

Moduł II. Kim jest „trudny Klient”? 

Moduł III. Komunikacji werbalna i pozawerbalna 

Moduł IV. Cechy dobrego doradcy/konsultanta 

Moduł IV. Typy, profile „trudnych klientów”

Moduł V. Trudne rozmowy z klientami 

Moduł: VI. Rozmowa telefoniczna z „trudnym klientem”

Zakończenie szkolenia 

W projektowanych warsztatach wykorzystane będą metody aktywizujące i poprawiające skuteczność szkolenia zgodnie z cyklem Kolba nauczania ludzi dorosłych poprzez: doświadczenie, refleksje, praktykę i teorię. Do metod warsztatowych należą:
ćwiczenia indywidualne i zespołowe, symulacje i odgrywanie ról, metoda scenariuszowa, praca grupowa – grupowe rozwiazywanie problemów, dyskusje aktywne, wymiana doświadczeń oraz

Zygmunt Dolata MBA

Każdy z uczestników otrzyma numerowany certyfikat poświadczający udział w kursie.

Koszt uczestnictwa w szkoleniu online wynosi 790 zł brutto.


W cenie m.in.:

  • materiały szkoleniowe i edukacyjne
  • certyfikaty i zaświadczenia

Tylko wniesienie opłaty jest gwarancją miejsca na szkoleniu.

Dane do przelewu:

Europejska Akademia Dyplomacji

nr rachunku: 48 1050 1025 1000 0090 8039 4944

tytuł: „Nazwa szkolenia, data szkolenia – imię i nazwisko”

Szkolenie odbywa się w formule online.

Przewidujemy również możliwość przeprowadzenia szkolenia zamkniętego w formie stacjonarnej na zamówienie – w siedzibie Zamawiającego lub miejscu przez niego wyznaczonym.

W kwestii faktur prosimy kontaktować się z nami na faktury@diplomats.pl

Dla administracji publicznej przewidzieliśmy specjalną procedurę płatności. Prosimy o zarejestrowanie się online, a następnie o wypełnienie FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY EAD (DO POBRANIA TUTAJ) i przesłanie skanem na mail szkolenia@bckp.pracujenadtym.pl. Stanowi to gwarancję miejsca w grupie, jak również możliwość płatności po szkoleniu.

Szkolenia specjalistyczne

Protokół Dyplomatyczny (webinar live online)

Kurs jest skierowany do osób chcących zdobyć ekspercką wiedzę

Etykieta w biznesie z elementami protokołu dyplomatycznego

Kurs jest skierowany do osób chcących zdobyć ekspercką wiedzę

Savoir-vivre (szkolenie stacjonarne)

Szkolenie jest skierowane do osób chcących zdobyć wiedzę z

Savoir-vivre (webinar live online) – 01.10.2022

Szkolenie jest skierowane do osób chcących zdobyć wiedzę z

Europejska Akademia Dyplomacji jest członkiem światowego stowarzyszenia akademii dyplomatycznych IFDT (The International Forum on Diplomatic Training), dzięki czemu jesteśmy w stanie wprowadzać wszystkie najnowsze rozwiązania i śledzić trendy globalne, tak by nasi kursanci wynieśli od nas wiedzę, doświadczenie i nabyli niezbędnych umiejętności.

TOP