Address
Online View mapJak radzić sobie z sytuacją zmiany i napięcia związaną z koronawirusem
ZAŁOŻENIA:
▪ Stres negatywnie działa na twoje ciało, emocje, przejmując z czasem kontrolę nad najważniejszymi przejawami twojego życia. Im większa świadomość
tego jak działa, im większa zdolność zapobiegania mu, zarządzania nim, im większa umiejętność skutecznego zadbania o swoją wewnętrzną
równowagę i odporność psychiczną, tym łatwiej jest ci odnaleźć się w okolicznościach, których obecnie doświadczamy.
▪ Dzięki temu szkoleniu dowiesz się jak radzić sobie z napięciem i doświadczeniem zmiany.
KORZYŚCI:
▪ Pozbywasz się destrukcyjnego wpływu stresu na siebie i swoje otoczenie (również członków rodziny).
▪ Dbasz o swój stan wewnętrzny i zarządzasz stresem w swoim otoczeniu.
▪ Znasz narzędzia i techniki szybkiej, interwencyjnej neutralizacji ograniczającego stresu, używasz ich dla siebie i ludzi z twojego otocznia (również
członków rodziny)
▪ Inspirujesz i uczysz innych jak radzić sobie ze stresem (również członków rodziny).
▪ Dzięki umiejętności zarządzania stresem masz dostęp do swoich pozytywnych zasobów i z nich korzystasz.
▪ Masz w sobie spokój i działasz z poziomu wewnętrznej motywacji, determinacji, zaangażowania.
▪ Dzięki poznanym rozwiązaniom i nowym nawykom działasz sprawniej, masz większy wpływ na to co robisz i jak robisz, sprawniej adaptujesz się do
nowych okoliczności i zarządzasz zmianą.
ZAGADNIENIA SZCZEGÓŁOWE:
▪ Czym jest stres, jak działa i czym się objawia w życiu.
▪ Neuropsychologia i biochemia stresu.
▪ Stres w relacjach interpersonalnych. Strategie relacji międzyludzkich w stresie.
▪ Neutralizacja napięcia – techniki i narzędzia. Trening on- line.
▪ Czym jest doświadczenie zmiany i jak sobie z nią radzić? Wymiana best practise.
▪ Praktykowanie wdzięczności – sprawdzony sposób na budowanie odporności psychicznej.
▪ Pytania i odpowiedzi – odniesienie do realnych potrzeb uczestników.
▪ Podsumowanie i wprowadzenie wyników do codzienności zawodowej uczestnika.
-
Pojęcie kryzysu w organizacji gospodarczej.
-
Fazy sytuacji kryzysowej.
-
Komunikacja w sytuacji kryzysowej.
-
Czas gotowości.
-
Proces zarządzania kryzysowego.
-
Panowanie nad emocjami i sposoby radzenia sobie ze stresem w sytuacji wystąpienia kryzysu.
-
Poznanie sposobów, metod i technik niwelowania strat i generowania korzyści z zaistnienia sytuacji kryzysowej dla organizacji gospodarczej.
-
Adekwatne do sytuacji komunikowanie pracownikom aktualnej sytuacji kryzysowej.
-
Osłabianie negatywnych skutków sytuacji kryzysowej w oddziałach i działach Organizacji.
-
Powołanie sztabu antykryzysowego do kontaktów z pracownikami, dostawcami, instytucjami, klientami i źródłami informacji masowej.
-
Przekazywanie spójnych i w odpowiedniej formie komunikatów informujących zatrudnionych o podejmowanych krokach i rozwiązaniach
w obliczu kryzysu.
-
Monitorowanie, ocenianie i kontrolowanie skutków łagodzenia kryzysu i nastrojów zatrudnionych w danej organizacji.
-
Kalkulacja ryzyka i rozwiązań z punktu widzenia redukcji skutków kryzysu.
-
Określenie profilu i cech osobowościowych osób, które powinny tworzyć sztab antykryzysowy.
-
Zapobieganie negatywnym nastrojom i panice w obliczu kryzysu.
Szkolenie odbędzie się w godz. 9:00 – 15:00. Instrukcje, w jaki sposób dołączyć do webinarium, zostaną przesłane drogą mailową po zarejestrowaniu się na szkolenie.
-
Rozwijanie umiejętności skutecznego komunikowania się w sytuacji zaistnienia sytuacji kryzysowej zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz firmy.
-
Zapoznanie z metodami radzenia sobie w trudnych rozmowach.
-
Wzmocnienie uczestników, wykorzystanie ich silnych stron w sytuacji kryzysowej.
-
Wyposażenie uczestników szkolenia w narzędzia asertywnego reagowania oraz panowania nad stresem i emocjami w sytuacji kryzysowej.
Szkolenie prowadzone będzie w aktywizującej formie, która ma na celu praktyczne wykorzystanie wiedzy i umiejętności z zakresu objętego szkoleniem.
-
Mini wykład – wprowadzenie i prezentacja podstaw teoretycznych omawianych zagadnień.
-
Metody kształcenia aktywnego: ćwiczenia i warsztaty – praktyczne wykorzystanie zdobytej przez uczestników szkolenia wiedzy:
-
analiza przypadków,
-
rozpatrywanie przykładów z doświadczeń uczestników,
-
odgrywanie ról,
-
symulacje,
-
praca w grupach,
-
dyskusja,
-
„burza mózgów”,
-
ćwiczenia indywidualne,
-
wnioskowanie po ćwiczeniach.
-
Zygmunt Dolata – trener biznesu, praktyk, coach, wykładowca, absolwent MBA ZZL, konsultant HR.
Każdy z uczestników otrzyma numerowany certyfikat poświadczający udział w kursie.
Obowiązują zapisy online. Formularz dostępny TUTAJ.
390 zł (zw. z VAT)
Tylko wniesienie opłaty jest gwarancją miejsca na szkoleniu.
Dane do przelewu:
EUROPEJSKA AKADEMIA DYPLOMACJI
Bank: ING
Nr rachunku: 48 1050 1025 1000 0090 8039 4944
SWIFT: INGBPLPW
IBAN: PL48 1050 1025 1000 0090 8039 4944
TYTUŁ: Nazwa szkolenia – data szkolenia oraz imię i nazwisko