Courses

All Fall European Diplomacy Workshop Wiosenne warsztaty dyplomacji Praktyka efektywnych spotkań z przedstawicielami UE Praca w Unii Europejskiej Praca w MSZ kurs języka francyskiego Język Chiński Savoir vivre a świat wina Szkolenia na konkursy Europejskie Warsztaty Dyplomacji Przygotowanie do negocjacji w środowisku międzynarodowym Savoir vivre Szkoła zaawansowanych umiejętności dyplomatycznych Intensywne Kursy Wakacyjne Pozostałe warsztaty Kursy semestralne Negocjacje Organizacja wizyt i konferencji prasowych Komunikacja międzykulturowa Różnice kulturowe Szkolenia językowe Protokół Dyplomatyczny Szkolenia językowe dla firm Warsztaty dyplomacji Kursy językowe Zarządzanie i przywództwo Warsztaty umiejętności Laboratorium Dyplomacji Sztuka komunikacji Szkolenia Executive Courses Szkolenia biznesowe szkolenia dla firm szkolenia dla administracji Nadchodzące szkolenia

Protokół Dyplomatyczny (webinar live online)

Kurs jest skierowany do osób chcących zdobyć ekspercką wiedzę z zakresu protokołu dyplomatycznego i savoir vivre’u.

Różnice kulturowe w kontaktach międzynarodowych (webinar live online)

Różnice kulturowe w kontaktach międzynarodowych Świat pędzi naprzód w oszałamiającym tempie, coraz bardziej przypominając globalną wioskę. Dziś niczym dziwnym nie jest utrzymywanie stałych kontaktów prywatnych i biznesowych z osobami z różnych krańców świata, pochodzących z innych krajów i kultur. Czy jednak w dobie postępującej globalizacji różnice kulturowe mają jeszcze jakiekolwiek znaczenie? Praktyka dowodzi, że tak. Znajomość podłoża kulturowego naszych partnerów pozwala działać o wiele efektywniej, a różnorodność kulturowa [...]

Język angielski w dyplomacji (webinar live online)

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które opanowały język angielski na poziomie co najmniej B1 (pożądany B2), ale brak im doświadczenia lub mają obawy w używaniu go kontaktach międzynarodowych. Celem szkolenia jest przygotowanie do reprezentowania danej instytucji na arenie międzynarodowej poprzez rozwinięcie różnorodnych kompetencji niezbędnych w kontaktach z przedstawicielami innych krajów. Odpowiadają im poszczególne moduły szkolenia: • Wystąpienia publiczne, • Rozmowy międzynarodowe, • Debaty panelowe, • Korespondencja [...]

Leadership Skills Masterclass (online webinar)

The four-day intensive course is designed to empower emerging corporate leaders, who need to understand key challenges of leadership, as they assume more responsibility for their companies’ future.  By focusing on three critical areas - personal leadership, organizational leadership and empowering leadership  - the course allows participants to synthesize the learning into a coherent personal leadership philosophy that will be a basis for [...]

Negocjacje biznesowe (webinar live online)

Negocjacje biznesowe Kurs jest skierowany do osób pragnących uzyskać solidną wiedzę z zakresu negocjacji. Podczas szkolenia są omawiane najważniejsze techniki i zasady prawidłowego prowadzenia negocjacji biznesowych. Uczestnicy poznają i utrwalają reguły rządzące negocjacjami, co umożliwi im swobodne dostosowanie poznanych technik do sytuacji, w jakiej się znajdą. Dzięki szkoleniu biorący udział dowiedzą się jak wywierać wpływ i unikać manipulacji ze strony partnera biznesowego, a także jakich błędów należy [...]

Rekrutacja i selekcja (webinar live online)

O sukcesie każdej firmy stanowią ludzie. Twórca koncernu motoryzacyjnego- Ford powiedział: „Możecie zabrać wszystkie moje fabryki, ale zostawcie mi ludzi, bo z nimi jestem w stanie odbudować firmę”. Skoro ludzie dla każdej organizacji gospodarczej mają tak ogromna wartość to nie należy doboru ludzi do organizacji pozostawiać przypadkowi.

Profilaktyka zagrożeń kontrwywiadowczych (webinar live online)

Szkolenie jest skierowane do osób zajmujących się bezpieczeństwem firm i instytucji oraz osób indywidualnych, zainteresowanych tematyką kontrwywiadowczą.

Instytucja publiczna w mediach społecznościowych (webinar live online)

Szkolenie jest skierowane do osób odpowiadających za aktywność instytucji w mediach społecznościowych oraz budowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez profesjonalną komunikację zewnętrzną.

Savoir-vivre (webinar live online)

Szkolenie jest skierowane do osób chcących zdobyć wiedzę z zakresu savoir-vivre’u.

Warsztat specjalisty ds. promocji w administracji publicznej (webinar live online)

Szkolenie jest skierowane do osób odpowiadających za komunikację strategiczną i promocję instytucji oraz budowanie pozytywnego wizerunku urzędu.

Cyberbezpieczeństwo (webinar live online)

Szkolenie podnoszące świadomość i kompetencje pracowników administracji publicznej z zakresu bezpieczeństwa informacji w cyfrowej przestrzeni.

International negotiations (webinar live online)

This workshop is a starting point for the following specialized trainings: Advanced negotiations  Negotiation techniques’ workshops Negotiations in an international context Public negotiations Mediation and conflict resolution 

Organizacja wizyt, wydarzeń medialnych i przyjęć (webinar live online)

Szkolenie jest skierowane do osób przygotowujących konferencję lub wizytę delegacji.

Protokół Dyplomatyczny (szkolenie stacjonarne)

Kurs jest skierowany do osób chcących zdobyć ekspercką wiedzę z zakresu protokołu dyplomatycznego i savoir vivre’u.

Negocjacje międzynarodowe (webinar live online)

Profesjonalne szkolenie kompleksowo wprowadzające w sztukę negocjacji. Kurs składa się z krótkiej części wprowadzającej oraz bardzo intensywnych warsztatów pod okiem trenera, podczas których uczestnicy ćwiczą swoje umiejętności i poznają nowe techniki negocjacyjne w praktyce. Podczas zajęć nie obciążamy biorących udział suchymi teoriami. Stawiamy nacisk przede wszystkim na pracę z specjalistą i poprawę postrzegania rzeczywistości, w której będziemy prowadzić rozmowy. Negocjacje są kluczową kompetencją na stanowiskach związanych ze sprzedażą, kontaktem z klientem, dla [...]

Zarządzanie czasem (webinar live online)

ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE I EFEKTYWNA ORGANIZACJA PRACY Po szkoleniu z zarządzania sobą w czasie i efektywną organizacją pracy  uczestnicy powinni zrozumieć i umieć zastosować następujące aspekty z zakresu: Rozumienia znaczenia efektywności i efektywnych zachowań w życiu osobistym i w pracy zawodowej. Rozumienia znaczenia pracy w oparciu o ustalanie priorytetów. Poznania reguł dotyczących planowania, nadawania priorytetów i monitorowania organizacji pracy. Poznania sposobów radzenia sobie z zakłóceniami podczas organizacji czasu pracy. Identyfikacji [...]

Etykieta w biznesie (szkolenie stacjonarne)

Etykieta w biznesie - lekcje ze świata dyplomacji to modułowa wersja szkolenia, która może zostać zrealizowana w kilka godzin lub dni. W zależności od potrzeb, zostaje przygotowany indywidualny program szkolenia, omawiający najważniejsze kwestie dla uczestników.   Przykładowe zagadnienia, które zostaną poruszone na szkoleniu: Różnice kulturowe i jakie mają wpływ na etykietę i protokół? Przykłady z Polski, Europy i USA. Gdzie kryją się pułapki? Podstawy protokołu dyplomatycznego i jego zastosowania [...]

Kierownik w instytucji publicznej

W kwestii faktur prosimy kontaktować się z nami na faktury@diplomats.pl

Organizacja wizyt, wydarzeń medialnych i przyjęć (szkolenie stacjonarne)

Szkolenie jest skierowane do osób przygotowujących konferencję lub wizytę delegacji.

Negocjacje biznesowe (szkolenie stacjonarne)

Negocjacje biznesowe Kurs jest skierowany do osób pragnących uzyskać solidną wiedzę z zakresu negocjacji. Podczas szkolenia są omawiane najważniejsze techniki i zasady prawidłowego prowadzenia negocjacji biznesowych. Uczestnicy poznają i utrwalają reguły rządzące negocjacjami, co umożliwi im swobodne dostosowanie poznanych technik do sytuacji, w jakiej się znajdą. Dzięki szkoleniu biorący udział dowiedzą się jak wywierać wpływ i unikać manipulacji ze strony partnera biznesowego, a także jakich błędów należy [...]

Savoir-vivre (szkolenie stacjonarne)

Szkolenie jest skierowane do osób chcących zdobyć wiedzę z zakresu savoir-vivre’u.

Efektywna komunikacja (webinar live online)

Szkolenie jest skierowane do osób zajmujących się komunikacją.

Etykieta w biznesie (webinar live online)

Etykieta w biznesie - lekcje ze świata dyplomacji to modułowa wersja szkolenia, która może zostać zrealizowana w kilka godzin lub dni. W zależności od potrzeb, zostaje przygotowany indywidualny program szkolenia, omawiający najważniejsze kwestie dla uczestników.   Przykładowe zagadnienia, które zostaną poruszone na szkoleniu: Różnice kulturowe i jakie mają wpływ na etykietę i protokół? Przykłady z Polski, Europy i USA. Gdzie kryją się pułapki? Podstawy protokołu dyplomatycznego i jego zastosowania [...]

Profesjonalny sekretariat i korespondencja służbowa (webinar live online)

Profesjonalny sekretariat - szkolenie przygotowuje pracowników sekretariatów, biur i recepcji do profesjonalnego zarządzania miejscem pracy. Szkolenie kładzie nacisk na tematykę związaną z wykorzystaniem etykiety biznesowej i protokołu dyplomatycznego w obsłudze gości oraz klientów. Praca sekretarki bądź asystenta czy asystentki zarządu wychodzi daleko poza stereotypowe powielanie dokumentów czy parzenie kawy. Współcześnie, osoby będące blisko osób zarządzających to często kluczowi doradcy, którzy odpowiadają za przygotowanie briefingów, zebrań, spotkań, wizyt [...]

Angielski B2 semestralny (online)

Semestralny kurs języka angielskiego na poziomie B2.

Angielski C1 semestralny (online)

Kurs języka angielskiego C1, pozwala na zdobycie zaawansowanych umiejętności językowych Zajęcia prowadzone są przez doświadczonych lektorów z wieloletnią praktyką w nauce języków.

Polski dla dyplomatów

Europejska Akademia Dyplomacji we współpracy z Protokołem Dyplomatycznym Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP serdecznie zaprasza na kursy języka polskiego dla dyplomatów.

Język angielski

Europejska Akademia Dyplomacji zaprasza wszystkie osoby zainteresowane poszerzeniem swojej znajomości języków obcych z zakresu spraw międzynarodowych na kursy przygotowujące do egzaminów resortowych w Ministerstwie Spraw Zagranicznych i prowadzone przez lektorów, posiadających doświadczenie we współpracy z MSZ i PISM.

Profesjonalny sekretariat i korespondencja służbowa (szkolenie stacjonarne)

Profesjonalny sekretariat - szkolenie przygotowuje pracowników sekretariatów, biur i recepcji do profesjonalnego zarządzania miejscem pracy. Szkolenie kładzie nacisk na tematykę związaną z wykorzystaniem etykiety biznesowej i protokołu dyplomatycznego w obsłudze gości oraz klientów. Praca sekretarki bądź asystenta czy asystentki zarządu wychodzi daleko poza stereotypowe powielanie dokumentów czy parzenie kawy. Współcześnie, osoby będące blisko osób zarządzających to często kluczowi doradcy, którzy odpowiadają za przygotowanie briefingów, zebrań, spotkań, wizyt [...]

Savoir-vivre (webinar live online) – 01.10.2022

Szkolenie jest skierowane do osób chcących zdobyć wiedzę z zakresu savoir-vivre’u.

Aplikacja dyplomatyczno-konsularna – kurs przygotowawczy (webinar live online)

Aplikacja dyplomatyczno-konsularna: Szkolenie dla kandydatów na pracowników polskiej służby zagranicznej skierowane jest do osób wiążących swoją przyszłość z pracą w dyplomacji. Szkolenie pomaga zrozumieć specyfikę pracy i kariery w Ministerstwie Spraw Zagranicznych.

Angielski C1 – kurs przygotowawczy do egzaminu resortowego MSZ (online)

Intensywny kurs języka angielskiego na poziomie C1 (30-godzinny) przygotowujący do egzaminu resortowego MSZ. Obejmuje tematykę i słownictwo świata dyplomacji, ekonomiczne, informacyjno-prasowe oraz związane ze sprawami społecznymi.  Zajęcia prowadzą lektorzy doświadczeni we współpracy z Ministerstwem Spraw Zagranicznych i Krajową Szkołą Administracji Publicznej z wieloletnim doświadczeniem w nauczaniu grup i osób indywidualnych. Zajęcia odbywają się zdalnie (via Zoom) dwa razy w tygodniu w godzinach popołudniowych. Wielkość grupy to maksymalnie 12 osób. [...]

Aplikacja dyplomatyczno-konsularna – kurs przygotowawczy (stacjonarnie w Warszawie)

Aplikacja dyplomatyczno-konsularna: Szkolenie dla kandydatów na pracowników polskiej służby zagranicznej skierowane jest do osób wiążących swoją przyszłość z pracą w dyplomacji. Szkolenie pomaga zrozumieć specyfikę pracy i kariery w Ministerstwie Spraw Zagranicznych.

Zarządzanie kryzysowe (online webinar)

Zarządzanie kryzysowe w firmie czyli jak żyć i pracować w czasach niepewności Pandemia koronawirusa z dnia na dzień zmieniła nasze życie. Rzeczywistość stała się bardzo uciążliwa, a przyszłość jeszcze trudniejsza do przewidzenia. Wybuch epidemii zmusił przedstawicieli niemal wszystkich środowisk zawodowych do reorganizacji swojej pracy. Dynamiczny rozwój sytuacji sprawił, że wiele firm i instytucji było zobligowanych do natychmiastowego wdrożenia nowych rozwiązań dotyczących zarządzania pracownikami oraz planowania zadań. Nierzadko [...]

Metody budowania większej satysfakcji z pracy – ,,job crafting”

Job crafting to sprawdzona naukowo metoda podniesienia satysfakcji i poczucia celu w wykonywanej pracy. Od naszego sposobu myślenia o naszej pracy zależy to, jakie efekty uda nam się w niej osiągnąć oraz czy będzie ona dla nas optymalnym zajęciem zawodowym na dłuższy czas. Definiując nasze zdolności, zainteresowania i osobiste cele możemy zmienić percepcję wykonywanej przez nas pracy na przynoszącą samorealizację, rozwijającą i zgodną z naszymi przekonaniami. Cel szkolenia Jak [...]

Komunikacja interpersonalna i synergia zespołowa

Cel szkolenia Nastawienie na pracę zespołową Praktyczne rozwiązywanie problemów i konfliktów Doskonalenie komunikacji w zespole Motywowanie, techniki motywowania Feedback – udzielanie informacji zwrotnej Poznanie swojej roli w zespole, preferowanego stylu kierowania Rozwinięcie umiejętności pracy z ludźmi. Praktyczny trening umiejętności wymaganych przy kierowaniu zespołem Program szkolenia Budowanie zespołu –wprowadzenie Umiejętności lidera w kierowaniu zespołem Komunikowanie Motywowanie, techniki motywowania, motywowanie finansowe i pozafinansowe, motywowanie [...]

Wystąpienia publiczne (online webinar)

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE  SZTUKA PREZENTACJI   Wystąpienia publiczne są bardzo istotną umiejętnością cenioną zarówno w biznesie, dyplomacji, jak i w relacjach towarzyskich. Osoby, które robią to w sposób naturalny są postrzegane jako lepiej znające się na tym, o czym mówią, bardziej profesjonalne, a nawet bardziej inteligentne. Często osiągają większe sukcesy zawodowe i są bardziej przekonywujące. Umiejętności związane z przemawianiem można rozwijać, a lepszym mówcą po prostu się stać. Na naszym szkoleniu dzielimy [...]

Organizacja wizyt, wydarzeń medialnych i przyjęć (webinar online)

Szkolenie jest skierowane do osób przygotowujących konferencję lub wizytę delegacji.

Kierowanie zespołem

Na szkoleniu z kierowania zespołem odpowiemy sobie na pytania: Cel szkolenia umożliwienie Uczestnikom wypracowania własnego stylu kierowania zespołem, poznanie metod motywowania i wzbudzania twórczego zaangażowania członków zespołu, rozwijanie umiejętności określania indywidualnych cech członków zespołu, niezbędnych przy przydzielaniu odpowiednich zadań, poznanie sposobów formułowania celów i ustalania priorytetów, poznanie metod zainicjowania procesu budowania poczucia wzajemnego zaufania i bezpieczeństwa wśród Członków Zespołu. Program szkolenia [...]

Zarządzanie klientem kluczowym w firmie

Obsługa i pozyskiwanie nowych klientów kluczowych to dla każdej firmy zadanie priorytetowe, wymagające od specjalistów do spraw sprzedaży eksperckiej wiedzy. Skuteczne rozpoznanie oczekiwań i możliwości klientów pozwala na podtrzymanie i zacieśnienie współpracy ze strategicznymi kontrahentami przedsiębiorstwa. Cel szkolenia poznanie najważniejszych pojęć i strategii w zarządzaniu klientem strategicznym przeanalizowanie wartości swojego portfela klientów zapoznanie uczestników z narzędziami niezbędnymi do skutecznego planowania i organizowania współpracy z klientami strategicznymi wyrobienie umiejętności podejmowania [...]

Prezentacje biznesowe, które sprzedają

Cel szkolenia Poznanie i przećwiczenie technik autoprezentacji, komunikacji oraz technik  i sposobów na profesjonalne wystąpienia publiczne. Rozwijanie umiejętności budowania wizerunku – solidności, wiarygodności, profesjonalizmu Nabycie umiejętności prezentowania strategii dla zespołu Kształtowanie postawy asertywnego reagowania na obiekcje ze strony audytorium – techniki odpowiadania na pytania „z Sali”, Program szkolenia 1. Przygotowania do wystąpienia biznesowego: Co,jak i komu chcę powiedzieć? Gdzie i dlaczego chce powiedzieć ? Co chcę osiągnąć [...]

Efektywne spotkania biznesowe online

Bieżąca sytuacja spowodowała ogromną popularność spotkań prowadzonych zdalnie. Specyfika takich spotkań wymaga zastosowania odpowiednich metod i narzędzi, tak by były one efektywne. Sprecyzowanie celu, formuły oraz czasu trwania takiego spotkania pozwala zaoszczędzić zasoby nie tylko czasowe poszczególnych pracowników, ale również finansowe firmy. Cel szkolenia Satysfakcja z przebiegu i rezultatów spotkań biznesowych Nabycie umiejętności organizowania spotkań biznesowych Rozwijanie umiejętności skutecznego porozumiewania się w rozmowach biznesowych z Klientami [...]

Manager jako przywódca

Najskuteczniejszym sposobem oddziaływania na zespół przez lidera jest jego osobisty przykład. W czasach szybko zmieniających się środowisk pracy i prowadzenia biznesu to osoba managera, przywódcy jest kluczowa dla spójności zespołu i pokonywania pojawiających się trudności. Odpowiednie ukształtowanie swojej pozycji przez lidera pozwala na wzrost zaufania, zaangażowania oraz przywiązania podwładnych do firmy. Przywództwo, charyzma, wywieranie wpływu - czyli jak wpływać, dyscyplinować i inspirować innych ludzi  do działania [...]

Efektywność osobista

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA efektywność osobista Proponujemy budowanie własnej efektywności oparte o myślenie w kategoriach małych, prostych kroków – myślenie z wykorzystaniem filozofii kaizen. Badania pokazują, że większość naszych, codziennych zachowań to zachowania nawykowe, które raczej po prostu robimy, niż się nad nimi zastanawiamy. Dlatego elementem naszego szkolenia jest świadome budowanie małych nawyków efektywnościowych. Połączenie kaizen i tworzenia raczej nawyków niż skomplikowanych zmian, daje zaskakująco skuteczną [...]

Zarządzanie emocjami w zespole

Emocje w zespole mają niebagatelny wpływ na jego funkcjonowanie. Te negatywne mogą utrudniać współpracę, generować konflikty albo osłabiać działanie zespołu. Jednak rozpoznanie i przepracowanie emocji członków zespołu pozwala na konstruktywną zmianę, a także adaptację do nowych wyzwań stojących przed firmą. Umiejętność rozpoznawania emocji, zarządzania nimi i wykorzystywania ich w pozytywny sposób to umiejętność, którą warto rozwijać zarówno w roli przełożonego jak i podwładnego. Cel szkolenia Satysfakcja z rozpoznania i radzenia sobie [...]

Etykieta świąteczna (webinar online)

ETYKIETA ŚWIĄTECZNA Święta to magiczny czas – choć jest to często powtarzany slogan, trudno temu zaprzeczyć. Wyrafinowane i niecodzienne dania, zapach choinki, moc prezentów, obecność najbliższych – wszystko to czyni atmosferę świąt wyjątkową. Etap przygotowań oraz ich zwieńczenie może jednak być również ogromnym wyzwaniem – wie o tym każdy, kto kiedykolwiek świadomie uczestniczył w organizacji świąt. Działanie w ciągłym “niedoczasie”, wymuszona wielozadaniowość, nanoszenie [...]

Zarządzanie zmianą i zespołem w zmianie

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ I ZESPOŁEM W ZMIANIE - JAK ZAANGAŻOWAĆ I PRZEPROWADZAĆ PRZEZ ZMIANĘ? „Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana.” Heraklit Istnieją dwa warunki, przy których spełnieniu zmiana może zakończyć się sukcesem: Zaprojektowanie procesu zmiany pod kątem organizacyjnym: dostępność zasobów, konkretna wizja oraz strategia jej realizacji. Przygotowanie ludzi do zmiany – sprawienie, by zmiana była zaakceptowana przez pracowników. Ten drugi warunek jest rzadko traktowany z należytą uwagą. [...]

Profesjonalna Obsługa Klienta (webinar online)

Profesjonalna Obsługa Klienta Szkolenie jest skierowane do osób pragnących rozwijać swe kompetencje komunikacyjne i sprzedażowe oraz umiejętności prezentacji. Podczas szkolenia są omawiane najważniejsze zagadnienia niezbędne do zbudowania długofalowej relacji z Klientem. Uczestnicy poznają reguły profesjonalnej obsługi klienta. Dzięki szkoleniu biorący udział dowiedzą się jak radzić sobie z wymagającym klientem oraz przećwiczą techniki rozmowy sprzedażowej. Dzięki zdobyciu wiedzy z zakresu technik i postaw asertywnych Uczestnicy nabędą [...]

The Image of a Leader in Politics and Business (online: virtual classroom)

The module will help participants to obtain the most up-to-date knowledge on who a true leader is from a psychological perspective: why what you see is all there is? * Based on psychological research and case studies from business and politics, participants will be shown how to create, communicate and deliver the value of leadership. They will go through mistakes (not to repeat them) [...]

Negotiation Skills and Techniques (online: virtual classroom)

This module will be a guide to some of the most important negotiation issues that arise in leadership situations, and techniques to be used in order to solve these issues. Participants will be explained the importance of the negotiation process for their future career development as well as of the presence of good faith in order to find a common ground with opponents and achieve the desired outcome. After […]

TOP