Courses

All Wiosenne warsztaty dyplomacji Fall European Diplomacy Workshop Praktyka efektywnych spotkań z przedstawicielami UE Praca w MSZ Praca w Unii Europejskiej Savoir vivre a świat wina Organizacja wizyt i konferencji prasowych Język Chiński kurs języka francyskiego Savoir vivre Szkolenia na konkursy Europejskie Warsztaty Dyplomacji Przygotowanie do negocjacji w środowisku międzynarodowym Szkoła zaawansowanych umiejętności dyplomatycznych Intensywne Kursy Wakacyjne Negocjacje Kursy semestralne Pozostałe warsztaty Protokół Dyplomatyczny Różnice kulturowe Warsztaty dyplomacji Komunikacja międzykulturowa Szkolenia językowe Szkolenia językowe dla firm Kursy językowe Warsztaty umiejętności Zarządzanie i przywództwo Laboratorium Dyplomacji Sztuka komunikacji Szkolenia Executive Courses szkolenia dla administracji Szkolenia biznesowe szkolenia dla firm Nadchodzące szkolenia

Leadership Skills Masterclass (online webinar)

The four-day intensive course is designed to empower emerging corporate leaders, who need to understand key challenges of leadership, as they assume more responsibility for their companies’ future.  By focusing on three critical areas - personal leadership, organizational leadership and empowering leadership  - the course allows participants to synthesize the learning into a coherent personal [...]

Angielski B2/C1 – kurs przygotowawczy do egzaminu resortowego MSZ (online)

Intensywny kurs języka angielskiego na poziomie B2/C1 (30-godzinny) przygotowujący do egzaminu resortowego MSZ. Obejmuje tematykę i słownictwo świata dyplomacji, ekonomiczne, informacyjno-prasowe oraz związane ze sprawami społecznymi.  Zajęcia prowadzą lektorzy doświadczeni we współpracy z Ministerstwem Spraw Zagranicznych i Krajową Szkołą Administracji Publicznej z wieloletnim doświadczeniem w nauczaniu grup i osób indywidualnych. Zajęcia odbywają się zdalnie (via [...]

Etykieta w biznesie (webinar online)

Etykieta w biznesie - lekcje ze świata dyplomacji to modułowa wersja szkolenia, która może zostać zrealizowana w kilka godzin lub dni. W zależności od potrzeb, zostaje przygotowany indywidualny program szkolenia, omawiający najważniejsze kwestie dla uczestników.   Przykładowe zagadnienia, które zostaną poruszone na szkoleniu: Różnice kulturowe i jakie mają wpływ na etykietę i protokół? Przykłady z [...]

Protokół Dyplomatyczny (webinar online)

Kurs jest skierowany do osób chcących zdobyć ekspercką wiedzę z zakresu protokołu dyplomatycznego i savoir vivre’u.

Profesjonalny sekretariat i korespondencja służbowa (online webinar)

Profesjonalny sekretariat - szkolenie przygotowuje pracowników sekretariatów, biur i recepcji do profesjonalnego zarządzania miejscem pracy. Szkolenie kładzie nacisk na tematykę związaną z wykorzystaniem etykiety biznesowej i protokołu dyplomatycznego w obsłudze gości oraz klientów. Praca sekretarki bądź asystenta czy asystentki zarządu wychodzi daleko poza stereotypowe powielanie dokumentów czy parzenie kawy. Współcześnie, osoby będące blisko osób zarządzających [...]

Rekrutacja i selekcja

O sukcesie każdej firmy stanowią ludzie. Twórca koncernu motoryzacyjnego- Ford powiedział: „Możecie zabrać wszystkie moje fabryki, ale zostawcie mi ludzi, bo z nimi jestem w stanie odbudować firmę”. Skoro ludzie dla każdej organizacji gospodarczej mają tak ogromna wartość to nie należy doboru ludzi do organizacji pozostawiać przypadkowi.

Zarządzanie kryzysowe (online webinar)

Zarządzanie kryzysowe w firmie czyli jak żyć i pracować w czasach niepewności Pandemia koronawirusa z dnia na dzień zmieniła nasze życie. Rzeczywistość stała się bardzo uciążliwa, a przyszłość jeszcze trudniejsza do przewidzenia. Wybuch epidemii zmusił przedstawicieli niemal wszystkich środowisk zawodowych do reorganizacji swojej pracy. Dynamiczny rozwój sytuacji sprawił, że wiele firm i instytucji było zobligowanych [...]

Negocjacje międzynarodowe (online webinar)

Profesjonalne szkolenie kompleksowo wprowadzające w sztukę negocjacji. Kurs składa się z krótkiej części wprowadzającej oraz bardzo intensywnych warsztatów pod okiem trenera, podczas których uczestnicy ćwiczą swoje umiejętności i poznają nowe techniki negocjacyjne w praktyce. Podczas zajęć nie obciążamy biorących udział suchymi teoriami. Stawiamy nacisk przede wszystkim na pracę z specjalistą i poprawę postrzegania rzeczywistości, w [...]

Savoir-vivre (online webinar)

Szkolenie jest skierowane do osób chcących zdobyć wiedzę z zakresu savoir-vivre’u.

Różnice kulturowe w kontaktach międzynarodowych (webinar online)

Różnice kulturowe w kontaktach międzynarodowych Świat pędzi naprzód w oszałamiającym tempie, coraz bardziej przypominając globalną wioskę. Dziś niczym dziwnym nie jest utrzymywanie stałych kontaktów prywatnych i biznesowych z osobami z różnych krańców świata, pochodzących z innych krajów i kultur. Czy jednak w dobie postępującej globalizacji różnice kulturowe mają jeszcze jakiekolwiek znaczenie? Praktyka dowodzi, że tak. [...]

Negocjacje biznesowe (webinar online)

Negocjacje biznesowe Kurs jest skierowany do osób pragnących uzyskać solidną wiedzę z zakresu negocjacji. Podczas szkolenia są omawiane najważniejsze techniki i zasady prawidłowego prowadzenia negocjacji biznesowych. Uczestnicy poznają i utrwalają reguły rządzące negocjacjami, co umożliwi im swobodne dostosowanie poznanych technik do sytuacji, w jakiej się znajdą. Dzięki szkoleniu biorący udział dowiedzą się jak wywierać wpływ [...]

Organizacja wizyt, wydarzeń medialnych i przyjęć (webinar live online)

Szkolenie jest skierowane do osób przygotowujących konferencję lub wizytę delegacji.

Zarządzanie czasem

ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE I EFEKTYWNA ORGANIZACJA PRACY Po szkoleniu z zarządzania sobą w czasie i efektywną organizacją pracy  uczestnicy powinni zrozumieć i umieć zastosować następujące aspekty z zakresu: Rozumienia znaczenia efektywności i efektywnych zachowań w życiu osobistym i w pracy zawodowej. Rozumienia znaczenia pracy w oparciu o ustalanie priorytetów. Poznania reguł dotyczących planowania, nadawania priorytetów i monitorowania organizacji pracy. Poznania sposobów radzenia sobie z zakłóceniami podczas organizacji czasu [...]

Metody budowania większej satysfakcji z pracy – ,,job crafting”

Job crafting to sprawdzona naukowo metoda podniesienia satysfakcji i poczucia celu w wykonywanej pracy. Od naszego sposobu myślenia o naszej pracy zależy to, jakie efekty uda nam się w niej osiągnąć oraz czy będzie ona dla nas optymalnym zajęciem zawodowym na dłuższy czas. Definiując nasze zdolności, zainteresowania i osobiste cele możemy zmienić percepcję wykonywanej przez [...]

Komunikacja interpersonalna i synergia zespołowa

Cel szkolenia Nastawienie na pracę zespołową Praktyczne rozwiązywanie problemów i konfliktów Doskonalenie komunikacji w zespole Motywowanie, techniki motywowania Feedback – udzielanie informacji zwrotnej Poznanie swojej roli w zespole, preferowanego stylu kierowania Rozwinięcie umiejętności pracy z ludźmi. Praktyczny trening umiejętności wymaganych przy kierowaniu zespołem Program szkolenia Budowanie zespołu –wprowadzenie Umiejętności lidera w kierowaniu zespołem Komunikowanie Motywowanie, techniki motywowania, motywowanie finansowe i pozafinansowe, motywowanie [...]

Cyberbezpieczeństwo (webinar online)

Szkolenie podnoszące świadomość i kompetencje pracowników administracji publicznej z zakresu bezpieczeństwa informacji w cyfrowej przestrzeni.

Aplikacja dyplomatyczno-konsularna – kurs przygotowawczy (online webinar)

Aplikacja dyplomatyczno-konsularna: Szkolenie dla kandydatów na pracowników polskiej służby zagranicznej skierowane jest do osób wiążących swoją przyszłość z pracą w dyplomacji. Szkolenie pomaga zrozumieć specyfikę pracy i kariery w Ministerstwie Spraw Zagranicznych.

Wystąpienia publiczne (online webinar)

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE  SZTUKA PREZENTACJI   Wystąpienia publiczne są bardzo istotną umiejętnością cenioną zarówno w biznesie, dyplomacji, jak i w relacjach towarzyskich. Osoby, które robią to w sposób naturalny są postrzegane jako lepiej znające się na tym, o czym mówią, bardziej profesjonalne, a nawet bardziej inteligentne. Często osiągają większe sukcesy zawodowe i są bardziej przekonywujące. Umiejętności [...]

Organizacja wizyt, wydarzeń medialnych i przyjęć (webinar online)

Szkolenie jest skierowane do osób przygotowujących konferencję lub wizytę delegacji.

Kierowanie zespołem

Na szkoleniu z kierowania zespołem odpowiemy sobie na pytania: Cel szkolenia umożliwienie Uczestnikom wypracowania własnego stylu kierowania zespołem, poznanie metod motywowania i wzbudzania twórczego zaangażowania członków zespołu, rozwijanie umiejętności określania indywidualnych cech członków zespołu, niezbędnych przy przydzielaniu odpowiednich zadań, poznanie sposobów formułowania celów i ustalania priorytetów, poznanie metod zainicjowania procesu budowania poczucia wzajemnego zaufania i bezpieczeństwa wśród Członków [...]

Zarządzanie klientem kluczowym w firmie

Obsługa i pozyskiwanie nowych klientów kluczowych to dla każdej firmy zadanie priorytetowe, wymagające od specjalistów do spraw sprzedaży eksperckiej wiedzy. Skuteczne rozpoznanie oczekiwań i możliwości klientów pozwala na podtrzymanie i zacieśnienie współpracy ze strategicznymi kontrahentami przedsiębiorstwa. Cel szkolenia poznanie najważniejszych pojęć i strategii w zarządzaniu klientem strategicznym przeanalizowanie wartości swojego portfela klientów zapoznanie uczestników z [...]

Angielski C1 semestralny

Kurs języka angielskiego C1, pozwala na zdobycie zaawansowanych umiejętności językowych Zajęcia prowadzone są przez doświadczonych lektorów z wieloletnią praktyką w nauce języków.

Angielski B2 semestralny

Semestralny kurs języka angielskiego na poziomie B2.

Język angielski

Europejska Akademia Dyplomacji zaprasza wszystkie osoby zainteresowane poszerzeniem swojej znajomości języków obcych z zakresu spraw międzynarodowych na kursy przygotowujące do egzaminów resortowych w Ministerstwie Spraw Zagranicznych i prowadzone przez lektorów, posiadających doświadczenie we współpracy z MSZ i PISM.

Prezentacje biznesowe, które sprzedają

Cel szkolenia Poznanie i przećwiczenie technik autoprezentacji, komunikacji oraz technik  i sposobów na profesjonalne wystąpienia publiczne. Rozwijanie umiejętności budowania wizerunku – solidności, wiarygodności, profesjonalizmu Nabycie umiejętności prezentowania strategii dla zespołu Kształtowanie postawy asertywnego reagowania na obiekcje ze strony audytorium – techniki odpowiadania na pytania „z Sali”, Program szkolenia 1. Przygotowania do wystąpienia biznesowego: Co,jak i [...]

Efektywne spotkania biznesowe online

Bieżąca sytuacja spowodowała ogromną popularność spotkań prowadzonych zdalnie. Specyfika takich spotkań wymaga zastosowania odpowiednich metod i narzędzi, tak by były one efektywne. Sprecyzowanie celu, formuły oraz czasu trwania takiego spotkania pozwala zaoszczędzić zasoby nie tylko czasowe poszczególnych pracowników, ale również finansowe firmy. Cel szkolenia Satysfakcja z przebiegu i rezultatów spotkań biznesowych Nabycie umiejętności organizowania spotkań [...]

Manager jako przywódca

Najskuteczniejszym sposobem oddziaływania na zespół przez lidera jest jego osobisty przykład. W czasach szybko zmieniających się środowisk pracy i prowadzenia biznesu to osoba managera, przywódcy jest kluczowa dla spójności zespołu i pokonywania pojawiających się trudności. Odpowiednie ukształtowanie swojej pozycji przez lidera pozwala na wzrost zaufania, zaangażowania oraz przywiązania podwładnych do firmy. Przywództwo, charyzma, wywieranie wpływu [...]

Efektywność osobista

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA efektywność osobista Proponujemy budowanie własnej efektywności oparte o myślenie w kategoriach małych, prostych kroków – myślenie z wykorzystaniem filozofii kaizen. Badania pokazują, że większość naszych, codziennych zachowań to zachowania nawykowe, które raczej po prostu robimy, niż się nad nimi zastanawiamy. Dlatego elementem naszego szkolenia jest świadome budowanie małych nawyków efektywnościowych. Połączenie kaizen i tworzenia [...]

Zarządzanie emocjami w zespole

Emocje w zespole mają niebagatelny wpływ na jego funkcjonowanie. Te negatywne mogą utrudniać współpracę, generować konflikty albo osłabiać działanie zespołu. Jednak rozpoznanie i przepracowanie emocji członków zespołu pozwala na konstruktywną zmianę, a także adaptację do nowych wyzwań stojących przed firmą. Umiejętność rozpoznawania emocji, zarządzania nimi i wykorzystywania ich w pozytywny sposób to umiejętność, którą warto [...]

Etykieta świąteczna (webinar online)

ETYKIETA ŚWIĄTECZNA Święta to magiczny czas – choć jest to często powtarzany slogan, trudno temu zaprzeczyć. Wyrafinowane i niecodzienne dania, zapach choinki, moc prezentów, obecność najbliższych – wszystko to czyni atmosferę świąt wyjątkową. Etap przygotowań oraz ich zwieńczenie może jednak być również ogromnym wyzwaniem – wie o tym każdy, kto kiedykolwiek świadomie uczestniczył w organizacji [...]

Zarządzanie zmianą i zespołem w zmianie

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ I ZESPOŁEM W ZMIANIE - JAK ZAANGAŻOWAĆ I PRZEPROWADZAĆ PRZEZ ZMIANĘ? „Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana.” Heraklit Istnieją dwa warunki, przy których spełnieniu zmiana może zakończyć się sukcesem: Zaprojektowanie procesu zmiany pod kątem organizacyjnym: dostępność zasobów, konkretna wizja oraz strategia jej realizacji. Przygotowanie ludzi do zmiany – sprawienie, by zmiana była [...]

Profesjonalna Obsługa Klienta (webinar online)

Profesjonalna Obsługa Klienta Szkolenie jest skierowane do osób pragnących rozwijać swe kompetencje komunikacyjne i sprzedażowe oraz umiejętności prezentacji. Podczas szkolenia są omawiane najważniejsze zagadnienia niezbędne do zbudowania długofalowej relacji z Klientem. Uczestnicy poznają reguły profesjonalnej obsługi klienta. Dzięki szkoleniu biorący udział dowiedzą się jak radzić sobie z wymagającym klientem oraz przećwiczą techniki rozmowy sprzedażowej. Dzięki [...]

The Image of a Leader in Politics and Business (online: virtual classroom)

The module will help participants to obtain the most up-to-date knowledge on who a true leader is from a psychological perspective: why what you see is all there is? * Based on psychological research and case studies from business and politics, participants will be shown how to create, communicate and deliver the value of leadership. [...]

Negotiation Skills and Techniques (online: virtual classroom)

This module will be a guide to some of the most important negotiation issues that arise in leadership situations, and techniques to be used in order to solve these issues. Participants will be explained the importance of the negotiation process for their future career development as well as of the presence of good faith in order to find a common ground with opponents and achieve the desired outcome. After […]

Zarządzanie czasem (online webinar)

Zarządzanie sobą w czasie – planowanie i organizacja pracy w czasach chaosu „Czas to najskromniejszy kapitał, jeśli ktoś nim nie potrafi zarządzać, nie będzie niczym innym dobrze zarządzać” (Peter Drucker) „Ludzie, którzy są zadowoleni z siebie osiągają dobre wyniki”.  „Kiedy tworzysz plany na jeden rok, zasiej zboże. Kiedy tworzysz plany na dziesięć lat, zasadź drzewa. [...]

Angielski B2 intensywny (wrzesień 2020)

Intensywne wakacyjne kursy językowe (30 godzin dydaktycznych) obejmują tematykę i słownictwo świata dyplomacji, ekonomiczne, informacyjno-prasowe oraz związane ze sprawami społecznymi. Zajęcia prowadzą lektorzy doświadczeni we współpracy z Ministerstwem Spraw Zagranicznych i Krajową Szkołą Administracji Publicznej z wieloletnim doświadczeniem w nauczaniu grup i osób indywidualnych. Zajęcia odbywają się trzy razy w tygodniu w godzinach popołudniowych. Cena [...]

Angielski C1 intensywny (wrzesień 2020)

Intensywne wakacyjne kursy językowe (30 godzin dydaktycznych) obejmują tematykę i słownictwo świata dyplomacji, ekonomiczne, informacyjno-prasowe oraz związane ze sprawami społecznymi. Zajęcia prowadzą lektorzy doświadczeni we współpracy z Ministerstwem Spraw Zagranicznych i Krajową Szkołą Administracji Publicznej z wieloletnim doświadczeniem w nauczaniu grup i osób indywidualnych. Zajęcia odbywają się trzy razy w tygodniu w godzinach popołudniowych. Cena [...]

Savoir-vivre

Szkolenie jest skierowane do osób chcących zdobyć wiedzę z zakresu savoir-vivre’u. Cena 590zł (zw. z VAT).

Wystąpienia publiczne

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE  SZTUKA PREZENTACJI   Wystąpienia publiczne są bardzo istotną umiejętnością cenioną zarówno w biznesie, dyplomacji, jak i w relacjach towarzyskich. Osoby, które robią to w sposób naturalny są postrzegane jako lepiej znające się na tym, o czym mówią, bardziej profesjonalne, a nawet bardziej inteligentne. Często osiągają większe sukcesy zawodowe i są bardziej przekonywujące. Umiejętności [...]

Proces decyzyjny w UE

"Proces decyzyjny w UE" to szkolenie kompleksowo opisujące wszystkie etapy i podmioty uczestniczące w podejmowaniu decyzji na szczeblu unijnym. W trakcie szkolenia poznamy nie tylko najważniejsze prawne konstrukcje tworzące schemat procesu legislacyjnego w Unii Europejskiej, ale również praktykę, która wespół z teoretyczną podbudową tworzy ostateczny kształt procesu decyzyjnego w UE. Przeanalizujemy konkretne zadania Rady Europejskiej, [...]

Dress code

Wizerunek osobisty jest ważny na wszystkich poziomach komunikacji – od wewnątrz korporacyjnej do międzynarodowej. Konieczność posiadania odpowiedniego wizerunku najmocniej daje o sobie znać w biznesie, szczególnie tym korporacyjnym.

Korespondencja dyplomatyczna i urzędowa

Korespondencja dyplomatyczna i urzędowa Szkolenie “Korespondencja dyplomatyczna i urzędowa” jest profesjonalnym kursem kompleksowo przygotowującym uczestników do redagowania i zarządzania korespondencją dyplomatyczną oraz służbową zgodną ze wzorcami zalecanymi do stosowania w urzędach, instytucjach rządowych i samorządowych. Szkolenie jest prowadzone przez ambasadora tytularnego Janusza Niesyto, wieloletniego dyrektora Protokołu Dyplomatycznego w Ministerstwie Spraw Zagranicznych, ambasadora RP w Szwajcarii i Finlandii. Opis szkolenia: Przedmiotem szkolenia będzie […]

Budowanie Motywacji i Zarządzanie Zaangażowaniem Pracowników (online webinar)

Budowanie Motywacji i Zarządzanie Zaangażowaniem Pracowników Cele: Rozwój umiejętności komunikowania celów, zlecania zadań wspierając odpowiedzialność pracownika za osiągane rezultaty. Poznanie narzędzi z zakresu wspierania efektywności pracy: wyboru priorytetów, stawiania celów, zlecania zadań. Poznanie teorii motywacji i wyników współczesnych badań, dzięki czemu Uczestnicy poznają faktyczne oczekiwania pracowników wobec środowiska pracy. Analiza sytuacji w swoich zespołach - [...]

Praca zdalna (online webinar)

Praca zdalna po mistrzowsku Praca zdalna wyzwaniem teraźniejszości  - możliwości, korzyści, potrzeby i uwarunkowania Wiele osób wciąż nie wyobraża sobie pracy poza biurem. Tymczasem doświadczenie rosnącej liczby firm i instytucji pokazuje, że tryb pracy zdalnej nie tylko nie obniżył, ale wręcz podwyższył ich efektywność. Tradycyjne biuro, do którego przyzwyczaiły się kolejne pokolenia pracowników i menedżerów, [...]

Jak radzić sobie z sytuacją zmiany i napięcia związaną z koronawirusem (online webinar)

Jak radzić sobie z sytuacją zmiany i napięcia związaną z koronawirusem ZAŁOŻENIA: ▪ Stres negatywnie działa na twoje ciało, emocje, przejmując z czasem kontrolę nad najważniejszymi przejawami twojego życia. Im większa świadomość tego jak działa, im większa zdolność zapobiegania mu, zarządzania nim, im większa umiejętność skutecznego zadbania o swoją wewnętrzną równowagę i odporność psychiczną, tym [...]

European Diplomacy Workshop (online webinar)

The European Diplomacy Workshop is designed for emerging political and social leaders, public servants and non-governmental representatives who are eager to learn how to influence the changing context of their country. The EDW is a forum for exchanging experiences, discussing challenges and developing cooperation, giving participants opportunities to broaden their EU and regional specific knowledge, [...]

Aplikacja dyplomatyczno-konsularna – kurs przygotowawczy

Aplikacja dyplomatyczno-konsularna: Szkolenie dla kandydatów na pracowników polskiej służby zagranicznej skierowane jest do osób wiążących swoją przyszłość z pracą w dyplomacji. Szkolenie pomaga zrozumieć specyfikę pracy i kariery w Ministerstwie Spraw Zagranicznych.

Protokół Dyplomatyczny

Kurs jest skierowany do osób chcących zdobyć ekspercką wiedzę z zakresu protokołu dyplomatycznego i savoir vivre’u.

Public Speaking

“It usually takes me more than three weeks to prepare a good impromptu speech”, Mark Twain once said. Today, we may not have that much time, as our world „spins much faster” than that of Twain and his contemporaries. One thing remains true however, if you want to sound natural, almost carefree and be perceived as someone who can deliver a good speech at almost […]

Praca w MSZ – kurs przygotowawczy

Szkolenie dla kandydatów na pracowników polskiej służby zagranicznej skierowane jest do osób wiążących swoją przyszłość z pracą w dyplomacji. Szkolenie pomaga zrozumieć specyfikę pracy i kariery w Ministerstwie Spraw Zagranicznych.

TOP