Courses

All Fall European Diplomacy Workshop Wiosenne warsztaty dyplomacji Praktyka efektywnych spotkań z przedstawicielami UE Praca w Unii Europejskiej Praca w MSZ kurs języka francyskiego Język Chiński Savoir vivre a świat wina Szkolenia na konkursy Europejskie Warsztaty Dyplomacji Przygotowanie do negocjacji w środowisku międzynarodowym Savoir vivre Szkoła zaawansowanych umiejętności dyplomatycznych Intensywne Kursy Wakacyjne Pozostałe warsztaty Kursy semestralne Negocjacje Organizacja wizyt i konferencji prasowych Komunikacja międzykulturowa Różnice kulturowe Szkolenia językowe Protokół Dyplomatyczny Szkolenia językowe dla firm Warsztaty dyplomacji Kursy językowe Zarządzanie i przywództwo Warsztaty umiejętności Laboratorium Dyplomacji Sztuka komunikacji Szkolenia Executive Courses Szkolenia biznesowe szkolenia dla firm szkolenia dla administracji Nadchodzące szkolenia

Protokół Dyplomatyczny (webinar live online)

Kurs jest skierowany do osób chcących zdobyć ekspercką wiedzę z zakresu protokołu dyplomatycznego i savoir vivre’u.

Różnice kulturowe w kontaktach międzynarodowych (webinar live online)

Różnice kulturowe w kontaktach międzynarodowych Świat pędzi naprzód w oszałamiającym tempie, coraz bardziej przypominając globalną wioskę. Dziś niczym dziwnym nie jest utrzymywanie stałych kontaktów prywatnych i biznesowych z osobami z różnych krańców świata, pochodzących z innych krajów i kultur. Czy jednak w dobie postępującej globalizacji różnice kulturowe mają jeszcze jakiekolwiek znaczenie? Praktyka dowodzi, że tak. Znajomość podłoża kulturowego naszych partnerów pozwala działać o wiele efektywniej, a różnorodność kulturowa [...]

Rekrutacja i selekcja (webinar live online)

O sukcesie każdej firmy stanowią ludzie. Twórca koncernu motoryzacyjnego- Ford powiedział: „Możecie zabrać wszystkie moje fabryki, ale zostawcie mi ludzi, bo z nimi jestem w stanie odbudować firmę”. Skoro ludzie dla każdej organizacji gospodarczej mają tak ogromna wartość to nie należy doboru ludzi do organizacji pozostawiać przypadkowi.

Protokół Dyplomatyczny (szkolenie stacjonarne)

Kurs jest skierowany do osób chcących zdobyć ekspercką wiedzę z zakresu protokołu dyplomatycznego i savoir vivre’u.

Negocjacje biznesowe (webinar live online)

Negocjacje biznesowe Kurs jest skierowany do osób pragnących uzyskać solidną wiedzę z zakresu negocjacji. Podczas szkolenia są omawiane najważniejsze techniki i zasady prawidłowego prowadzenia negocjacji biznesowych. Uczestnicy poznają i utrwalają reguły rządzące negocjacjami, co umożliwi im swobodne dostosowanie poznanych technik do sytuacji, w jakiej się znajdą. Dzięki szkoleniu biorący udział dowiedzą się jak wywierać wpływ i unikać manipulacji ze strony partnera biznesowego, a także jakich błędów należy [...]

Profilaktyka zagrożeń kontrwywiadowczych (webinar live online)

Szkolenie jest skierowane do osób zajmujących się bezpieczeństwem firm i instytucji oraz osób indywidualnych, zainteresowanych tematyką kontrwywiadowczą.

International negotiations (webinar live online)

This workshop is a starting point for the following specialized trainings: Advanced negotiations  Negotiation techniques’ workshops Negotiations in an international context Public negotiations Mediation and conflict resolution 

Organizacja wizyt, wydarzeń medialnych i przyjęć (webinar live online)

Szkolenie jest skierowane do osób przygotowujących konferencję lub wizytę delegacji.

Savoir-vivre (webinar live online)

Szkolenie jest skierowane do osób chcących zdobyć wiedzę z zakresu savoir-vivre’u.

Profesjonalny sekretariat i korespondencja służbowa (szkolenie stacjonarne)

Profesjonalny sekretariat - szkolenie przygotowuje pracowników sekretariatów, biur i recepcji do profesjonalnego zarządzania miejscem pracy. Szkolenie kładzie nacisk na tematykę związaną z wykorzystaniem etykiety biznesowej i protokołu dyplomatycznego w obsłudze gości oraz klientów. Praca sekretarki bądź asystenta czy asystentki zarządu wychodzi daleko poza stereotypowe powielanie dokumentów czy parzenie kawy. Współcześnie, osoby będące blisko osób zarządzających to często kluczowi doradcy, którzy odpowiadają za przygotowanie briefingów, zebrań, spotkań, wizyt [...]

Angielski B2 semestralny (online)

Semestralny kurs języka angielskiego na poziomie B2.

Język angielski w dyplomacji (webinar live online)

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które opanowały język angielski na poziomie co najmniej B1 (pożądany B2), ale brak im doświadczenia lub mają obawy w używaniu go kontaktach międzynarodowych. Celem szkolenia jest przygotowanie do reprezentowania danej instytucji na arenie międzynarodowej poprzez rozwinięcie różnorodnych kompetencji niezbędnych w kontaktach z przedstawicielami innych krajów. Odpowiadają im poszczególne moduły szkolenia: • Wystąpienia publiczne, • Rozmowy międzynarodowe, • Debaty panelowe, • Korespondencja [...]

Savoir-vivre (szkolenie stacjonarne)

Szkolenie jest skierowane do osób chcących zdobyć wiedzę z zakresu savoir-vivre’u.

Polski dla dyplomatów

Europejska Akademia Dyplomacji we współpracy z Protokołem Dyplomatycznym Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP serdecznie zaprasza na kursy języka polskiego dla dyplomatów.

Angielski C1 semestralny (online)

Kurs języka angielskiego C1, pozwala na zdobycie zaawansowanych umiejętności językowych Zajęcia prowadzone są przez doświadczonych lektorów z wieloletnią praktyką w nauce języków.

Savoir-vivre (webinar live online) – 01.10.2022

Szkolenie jest skierowane do osób chcących zdobyć wiedzę z zakresu savoir-vivre’u.

Aplikacja dyplomatyczno-konsularna – kurs przygotowawczy (webinar live online)

Aplikacja dyplomatyczno-konsularna: Szkolenie dla kandydatów na pracowników polskiej służby zagranicznej skierowane jest do osób wiążących swoją przyszłość z pracą w dyplomacji. Szkolenie pomaga zrozumieć specyfikę pracy i kariery w Ministerstwie Spraw Zagranicznych.

Etykieta w biznesie (webinar live online)

Etykieta w biznesie - lekcje ze świata dyplomacji to modułowa wersja szkolenia, która może zostać zrealizowana w kilka godzin lub dni. W zależności od potrzeb, zostaje przygotowany indywidualny program szkolenia, omawiający najważniejsze kwestie dla uczestników.   Przykładowe zagadnienia, które zostaną poruszone na szkoleniu: Różnice kulturowe i jakie mają wpływ na etykietę i protokół? Przykłady z Polski, Europy i USA. Gdzie kryją się pułapki? Podstawy protokołu dyplomatycznego i jego zastosowania [...]

Etykieta w biznesie (szkolenie stacjonarne)

Etykieta w biznesie - lekcje ze świata dyplomacji to modułowa wersja szkolenia, która może zostać zrealizowana w kilka godzin lub dni. W zależności od potrzeb, zostaje przygotowany indywidualny program szkolenia, omawiający najważniejsze kwestie dla uczestników.   Przykładowe zagadnienia, które zostaną poruszone na szkoleniu: Różnice kulturowe i jakie mają wpływ na etykietę i protokół? Przykłady z Polski, Europy i USA. Gdzie kryją się pułapki? Podstawy protokołu dyplomatycznego i jego zastosowania [...]

Negocjacje biznesowe (szkolenie stacjonarne)

Negocjacje biznesowe Kurs jest skierowany do osób pragnących uzyskać solidną wiedzę z zakresu negocjacji. Podczas szkolenia są omawiane najważniejsze techniki i zasady prawidłowego prowadzenia negocjacji biznesowych. Uczestnicy poznają i utrwalają reguły rządzące negocjacjami, co umożliwi im swobodne dostosowanie poznanych technik do sytuacji, w jakiej się znajdą. Dzięki szkoleniu biorący udział dowiedzą się jak wywierać wpływ i unikać manipulacji ze strony partnera biznesowego, a także jakich błędów należy [...]

Organizacja wizyt, wydarzeń medialnych i przyjęć (szkolenie stacjonarne)

Szkolenie jest skierowane do osób przygotowujących konferencję lub wizytę delegacji.

Instytucja publiczna w mediach społecznościowych (webinar live online)

Szkolenie jest skierowane do osób odpowiadających za aktywność instytucji w mediach społecznościowych oraz budowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez profesjonalną komunikację zewnętrzną.

Warsztat specjalisty ds. promocji w administracji publicznej (webinar live online)

Szkolenie jest skierowane do osób odpowiadających za komunikację strategiczną i promocję instytucji oraz budowanie pozytywnego wizerunku urzędu.

Cyberbezpieczeństwo (webinar live online)

Szkolenie podnoszące świadomość i kompetencje pracowników administracji publicznej z zakresu bezpieczeństwa informacji w cyfrowej przestrzeni.

Negocjacje międzynarodowe (webinar live online)

Profesjonalne szkolenie kompleksowo wprowadzające w sztukę negocjacji. Kurs składa się z krótkiej części wprowadzającej oraz bardzo intensywnych warsztatów pod okiem trenera, podczas których uczestnicy ćwiczą swoje umiejętności i poznają nowe techniki negocjacyjne w praktyce. Podczas zajęć nie obciążamy biorących udział suchymi teoriami. Stawiamy nacisk przede wszystkim na pracę z specjalistą i poprawę postrzegania rzeczywistości, w której będziemy prowadzić rozmowy. Negocjacje są kluczową kompetencją na stanowiskach związanych ze sprzedażą, kontaktem z klientem, dla [...]

Zarządzanie czasem (webinar live online)

ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE I EFEKTYWNA ORGANIZACJA PRACY Po szkoleniu z zarządzania sobą w czasie i efektywną organizacją pracy  uczestnicy powinni zrozumieć i umieć zastosować następujące aspekty z zakresu: Rozumienia znaczenia efektywności i efektywnych zachowań w życiu osobistym i w pracy zawodowej. Rozumienia znaczenia pracy w oparciu o ustalanie priorytetów. Poznania reguł dotyczących planowania, nadawania priorytetów i monitorowania organizacji pracy. Poznania sposobów radzenia sobie z zakłóceniami podczas organizacji czasu pracy. Identyfikacji [...]

Efektywna komunikacja (webinar live online)

Szkolenie jest skierowane do osób zajmujących się komunikacją.

Profesjonalny sekretariat i korespondencja służbowa (webinar live online)

Profesjonalny sekretariat - szkolenie przygotowuje pracowników sekretariatów, biur i recepcji do profesjonalnego zarządzania miejscem pracy. Szkolenie kładzie nacisk na tematykę związaną z wykorzystaniem etykiety biznesowej i protokołu dyplomatycznego w obsłudze gości oraz klientów. Praca sekretarki bądź asystenta czy asystentki zarządu wychodzi daleko poza stereotypowe powielanie dokumentów czy parzenie kawy. Współcześnie, osoby będące blisko osób zarządzających to często kluczowi doradcy, którzy odpowiadają za przygotowanie briefingów, zebrań, spotkań, wizyt [...]

Angielski C1 – kurs przygotowawczy do egzaminu resortowego MSZ (online)

Intensywny kurs języka angielskiego na poziomie C1 (30-godzinny) przygotowujący do egzaminu resortowego MSZ. Obejmuje tematykę i słownictwo świata dyplomacji, ekonomiczne, informacyjno-prasowe oraz związane ze sprawami społecznymi.  Zajęcia prowadzą lektorzy doświadczeni we współpracy z Ministerstwem Spraw Zagranicznych i Krajową Szkołą Administracji Publicznej z wieloletnim doświadczeniem w nauczaniu grup i osób indywidualnych. Zajęcia odbywają się zdalnie (via Zoom) dwa razy w tygodniu w godzinach popołudniowych. Wielkość grupy to maksymalnie 12 osób. [...]

Protokół Dyplomatyczny (sierpień 2022)

Kurs jest skierowany do osób chcących zdobyć ekspercką wiedzę z zakresu protokołu dyplomatycznego i savoir vivre’u.

Kierownik w instytucji publicznej

W kwestii faktur prosimy kontaktować się z nami na faktury@diplomats.pl

Język angielski

Europejska Akademia Dyplomacji zaprasza wszystkie osoby zainteresowane poszerzeniem swojej znajomości języków obcych z zakresu spraw międzynarodowych na kursy przygotowujące do egzaminów resortowych w Ministerstwie Spraw Zagranicznych i prowadzone przez lektorów, posiadających doświadczenie we współpracy z MSZ i PISM.

Aplikacja dyplomatyczno-konsularna – kurs przygotowawczy (stacjonarnie w Warszawie)

Aplikacja dyplomatyczno-konsularna: Szkolenie dla kandydatów na pracowników polskiej służby zagranicznej skierowane jest do osób wiążących swoją przyszłość z pracą w dyplomacji. Szkolenie pomaga zrozumieć specyfikę pracy i kariery w Ministerstwie Spraw Zagranicznych.

Opisywanie stanowisk pracy

Szkolenie jest skierowane do osób opisujących stanowiska pracy w administracji publicznej.

Ocena okresowa w służbie cywilnej

Szkolenie jest skierowane do osób dokonujących ocen okresowych w administracji publicznej.

Zarządzanie kryzysowe (online webinar)

Zarządzanie kryzysowe w firmie czyli jak żyć i pracować w czasach niepewności Pandemia koronawirusa z dnia na dzień zmieniła nasze życie. Rzeczywistość stała się bardzo uciążliwa, a przyszłość jeszcze trudniejsza do przewidzenia. Wybuch epidemii zmusił przedstawicieli niemal wszystkich środowisk zawodowych do reorganizacji swojej pracy. Dynamiczny rozwój sytuacji sprawił, że wiele firm i instytucji było zobligowanych do natychmiastowego wdrożenia nowych rozwiązań dotyczących zarządzania pracownikami oraz planowania zadań. Nierzadko [...]

Metody budowania większej satysfakcji z pracy – ,,job crafting”

Job crafting to sprawdzona naukowo metoda podniesienia satysfakcji i poczucia celu w wykonywanej pracy. Od naszego sposobu myślenia o naszej pracy zależy to, jakie efekty uda nam się w niej osiągnąć oraz czy będzie ona dla nas optymalnym zajęciem zawodowym na dłuższy czas. Definiując nasze zdolności, zainteresowania i osobiste cele możemy zmienić percepcję wykonywanej przez nas pracy na przynoszącą samorealizację, rozwijającą i zgodną z naszymi przekonaniami. Cel szkolenia Jak [...]

Komunikacja interpersonalna i synergia zespołowa

Cel szkolenia Nastawienie na pracę zespołową Praktyczne rozwiązywanie problemów i konfliktów Doskonalenie komunikacji w zespole Motywowanie, techniki motywowania Feedback – udzielanie informacji zwrotnej Poznanie swojej roli w zespole, preferowanego stylu kierowania Rozwinięcie umiejętności pracy z ludźmi. Praktyczny trening umiejętności wymaganych przy kierowaniu zespołem Program szkolenia Budowanie zespołu –wprowadzenie Umiejętności lidera w kierowaniu zespołem Komunikowanie Motywowanie, techniki motywowania, motywowanie finansowe i pozafinansowe, motywowanie [...]

Wellbeing i dobrostan psychiczny pracowników

Cel szkolenia jak radzić sobie z emocjami, swoimi i innych jak wzmacniać odporność psychiczną jak odzyskać poczucie kontroli nad życiem w trudnych sytuacjach jak mieć poziomu energii do skutecznego działania jak zwiększyć skuteczność w działaniu koncentrowac się na celach i zadaniach Program szkolenia 1Źródła Wellbeingu osobistego: Dobrostan fizyczny-energia, forma, witalność, siła Dobrostan duchowy-poczucie sensu w życiu, wartości życiowe Dobrostan emocjonalny-emocje i umiejętność w zarządzaniu nimi, [...]

Zarządzanie energią własną i efektywne planowanie działań w sprzedaży

Energia własna to zasób, na który możemy wpływać, tak by wydobyć z siebie możliwie najwięcej skuteczności i satysfakcji. Zarządzanie energią własną polega na zdolności rozpoznawania własnych stanów emocjonalnych, podejmowaniu zgodnych z nimi decyzji osobistych i zawodowych oraz dostosowaniu metod regeneracji i odpoczynku do swoich cech osobowości. Cel szkolenia Poznanie praktycznych i sprawdzonych strategiilepszego radzenia sobie z coraz większymi wymaganiami Nauka skutecznych zasad zarządzania własną energią, by nie popaść w syndrom przewlekłego zmęczenia Poznanie codziennych [...]

Zarządzanie klientem kluczowym w firmie

Obsługa i pozyskiwanie nowych klientów kluczowych to dla każdej firmy zadanie priorytetowe, wymagające od specjalistów do spraw sprzedaży eksperckiej wiedzy. Skuteczne rozpoznanie oczekiwań i możliwości klientów pozwala na podtrzymanie i zacieśnienie współpracy ze strategicznymi kontrahentami przedsiębiorstwa. Cel szkolenia poznanie najważniejszych pojęć i strategii w zarządzaniu klientem strategicznym przeanalizowanie wartości swojego portfela klientów zapoznanie uczestników z narzędziami niezbędnymi do skutecznego planowania i organizowania współpracy z klientami strategicznymi wyrobienie umiejętności podejmowania [...]

Kierowanie zespołem

Na szkoleniu z kierowania zespołem odpowiemy sobie na pytania: Cel szkolenia umożliwienie Uczestnikom wypracowania własnego stylu kierowania zespołem, poznanie metod motywowania i wzbudzania twórczego zaangażowania członków zespołu, rozwijanie umiejętności określania indywidualnych cech członków zespołu, niezbędnych przy przydzielaniu odpowiednich zadań, poznanie sposobów formułowania celów i ustalania priorytetów, poznanie metod zainicjowania procesu budowania poczucia wzajemnego zaufania i bezpieczeństwa wśród Członków Zespołu. Program szkolenia [...]

Prezentacje biznesowe, które sprzedają

Cel szkolenia Poznanie i przećwiczenie technik autoprezentacji, komunikacji oraz technik  i sposobów na profesjonalne wystąpienia publiczne. Rozwijanie umiejętności budowania wizerunku – solidności, wiarygodności, profesjonalizmu Nabycie umiejętności prezentowania strategii dla zespołu Kształtowanie postawy asertywnego reagowania na obiekcje ze strony audytorium – techniki odpowiadania na pytania „z Sali”, Program szkolenia 1. Przygotowania do wystąpienia biznesowego: Co,jak i komu chcę powiedzieć? Gdzie i dlaczego chce powiedzieć ? Co chcę osiągnąć [...]

Efektywna praca zdalna z zespołem rozproszonym

„Zarówno kary, jak i nagrody  stanowią  w każdej sytuacji, czynnik silnie zniechęcający do podejmowania twórczej pracy, gdyż odbierają człowiekowi motywację pozytywnego działania” – A. Blikle Szkolenie uwzględnia specyfikę kierowania zespołem rozproszonym z dopasowaniem odpowiednich instrumentów kierowania zespołem takich jak: komunikacja zasad szefowskich, budowanie relacji z podwładnymi, przekazywanie odpowiedzialności pracownikom za jakość wykonania swojej pracy, osiągania celów, wsparcie pracowników w budowaniu automotywacji i rozwijaniu [...]

Negocjacje cenowe i obrona ceny

Cel szkolenia Osiąganie w negocjacjach zakładane cele biznesowe Umieć przygotować się i prowadzić negocjacje w pożądanym kierunku Kształtowanie pozytywny wizerunek i obraz firmy oraz profesjonalnego negocjatora poprzez techniki autoprezentacyjne Skuteczne stosowanie techniki perswazji i wywierania wpływu na partnera negocjacyjnego Nauka sposobu mądrego ustępowania Identyfikować swoje cele negocjacyjne Program szkolenia 1. Negocjacje jako sposób osiągania porozumienia w sprawie ceny eventu/konferencji Negocjacje cenowe- czym są, [...]

Pozyskiwanie i utrzymywanie klienta w niestandardowych czasach

Umiejętność utrzymania klienta w sytuacji dużej konkurencji wymaga od osób prowadzących sprzedaż wykorzystania skutecznych technik - szczególnie w okresie niepewności na rynku. Regularne doskonalenie oraz poznawanie nowych technik perswazji i komunikacji pozwala zwiększyć prawdopodobieństwo dalszej, satysfakcjonującej obie strony współpracy z klientem. Cel szkolenia planowanie działania sprzedażowe, by osiągnąć założone cele efektywna organizacja działań prospectingowych jak działać kreatywnie w sprzedaży? jak wykorzystywać ogólnodostępne informacje do zwiększania [...]

“Sprzedaż bez sprzedaży”. Nowoczesny wizerunek i strategie handlowe

Kluczowym czynnikiem decydującym o reputacji firmy jest osoba przedstawiciela handlowego. Od jego działań, kultury osobistej oraz stosowanych technik sprzedażowych zależy postrzeganie całej organizacji przez klienta. Przedstawiciel powinien stosować zasady etykiety biznesowej, protokołu dyplomatycznego oraz prowadzić rozmowę w sposób przekonywujący, a nie nachalny. Odpowiednia prezencja oraz przygotowanie merytoryczne przedstawiciela handlowego to gwarancja udanej sprzedaży i dalszej współpracy z klientem. Cel szkolenia poznanie prawidłowości panujących w relacjach klient – sprzedawca. [...]

Skuteczne rozmowy oceniające i podsumowujące

Feedback to jedno z głównych oczekiwań pracownika wobec przełożonych. Ci z kolei są w stanie, dzięki odpowiednio przeprowadzonej rozmowie, przekazać cenne wskazówki podwładnym, motywując ich tym samym do dalszej pracy i rozwoju zawodowego. Zastosowanie odpowiednich narzędzi komunikacji pomiędzy dwiema stronami pozwala usprawnić działanie zespołu oraz zapobiega powstawaniu nieporozumień i rozczarowań. Cel szkolenia rozwinięcie umiejętności komunikowania i przyjmowania feedback’u, rola empatii w informacji zwrotnej, rozwinięcie umiejętności rozwiązywania sytuacji [...]

Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym i stosunek do pracy zdalnej pokolenia X, Y, Z

Wielopokoleniowość w środowisku pracy nie jest zjawiskiem nowym, jednak obecna popularność pracy online wymaga odpowiedzi na nowe zjawiska, związane przede wszystkim z różnym poziomem kompetencji oraz podejściem do pracy zdalnej. Warunkiem skuteczności i dobrej współpracy zespołowej jest uwzględnienie różnych preferencji i zdolności cyfrowych pracowników reprezentujących różne pokolenia. Cel szkolenia Poznanie narzędzi do zarządzania międzypokoleniowego Umiejętne radzenie sobie z wyzwaniami związanymi z różnicami u przedstawicieli różnych pokoleń Efektywne [...]

Efektywne spotkania biznesowe online

Bieżąca sytuacja spowodowała ogromną popularność spotkań prowadzonych zdalnie. Specyfika takich spotkań wymaga zastosowania odpowiednich metod i narzędzi, tak by były one efektywne. Sprecyzowanie celu, formuły oraz czasu trwania takiego spotkania pozwala zaoszczędzić zasoby nie tylko czasowe poszczególnych pracowników, ale również finansowe firmy. Cel szkolenia Satysfakcja z przebiegu i rezultatów spotkań biznesowych Nabycie umiejętności organizowania spotkań biznesowych Rozwijanie umiejętności skutecznego porozumiewania się w rozmowach biznesowych z Klientami [...]
TOP