Instytucja publiczna w mediach społecznościowych (webinar live online)
Szkolenie jest skierowane do osób odpowiadających za aktywność instytucji w mediach społecznościowych oraz budowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez profesjonalną komunikację zewnętrzną.
Warsztat specjalisty ds. promocji w administracji publicznej (webinar live online)
Szkolenie jest skierowane do osób odpowiadających za komunikację strategiczną i promocję instytucji oraz budowanie pozytywnego wizerunku urzędu.
Zarządzanie czasem (webinar live online)
Opisywanie stanowisk pracy
Szkolenie jest skierowane do osób opisujących stanowiska pracy w administracji publicznej.
Ocena okresowa w służbie cywilnej
Szkolenie jest skierowane do osób dokonujących ocen okresowych w administracji publicznej.
Metody budowania większej satysfakcji z pracy – ,,job crafting”
Komunikacja interpersonalna i synergia zespołowa
Wellbeing i dobrostan psychiczny pracowników
Zarządzanie energią własną i efektywne planowanie działań w sprzedaży
Zarządzanie klientem kluczowym w firmie
Kierowanie zespołem
Prezentacje biznesowe, które sprzedają
Efektywna praca zdalna z zespołem rozproszonym
Negocjacje cenowe i obrona ceny
Pozyskiwanie i utrzymywanie klienta w niestandardowych czasach
“Sprzedaż bez sprzedaży”. Nowoczesny wizerunek i strategie handlowe
Skuteczne rozmowy oceniające i podsumowujące
Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym i stosunek do pracy zdalnej pokolenia X, Y, Z
Efektywne spotkania biznesowe online
Zarządzanie emocjami w zespole
Manager jako przywódca
Komunikacja i plan rozwoju lidera
Asertywność w biznesie
Budowanie postawy asertywnej i asertywnej komunikacji, organizacja pracy w oparciu o priorytety, przekonywanie i wywieranie wpływu (warsztat szkoleniowy przy wykorzystaniu kamery filmowej)
Efektywność osobista
Etykieta świąteczna (webinar online)
Employer branding
Chcąc przyciągnąć kompetentnych i lojalnych pracowników, firma powinna dbać o swój wizerunek w oczach (potencjalnych) pracowników, a zatem prowadzić odpowiedni employer branding. Jest to sposób, w jaki firma komunikuje się z zatrudnianymi, jak odpowiada na ich potrzeby oraz jakie możliwości rozwoju i samorealizacji stwarza.
Retencja w czasach online – zatrzymać najlepszych pracowników
Zarówno w organizacjach pracujących w tradycyjny sposób, jak i online, zatrzymanie w firmie cenionego i kompetentnego pracownika jest bardziej opłacalne ekonomicznie i czasowo niż zrekrutowanie i wdrożenie na stanowisko nowej osoby. W sytuacji pracy zdalnej więź pracownika z firmą ulega osłabieniu, co może czasem prowadzić do poszukiwania i zmiany przez niego miejsca pracy.
Efektywne rozmowy okresowe
Prowadzenie okresowych rozmów oceniających bywa stresujące dla managerów i pracowników HR. Posiadając odpowiednie narzędzia jesteśmy w stanie skutecznie ocenić zdolności i zaangażowanie pracownika, potrafić odpowiednio przekazać mu nasze uwagi i obserwacje, a także skutecznie zmotywować i rozwiać niepewności z jego strony.
Skuteczna rekrutacja
Skuteczna rekrutacja w dobie rynku pracownika nie oznacza jedynie znalezienia kompetentnego pracownika przez rekruterów, ale sprawienie, by kandydaci chcieli wybrać naszą firmę spośród pozostałych oferujących im zatrudnienie.
Onboarding
Odpowiednie wdrożenie pracownika, zapoznanie go z obowiązkami oraz zakresem odpowiedzialności stanowi kluczową przesłankę jego zaangażowania oraz lojalności wobec organizacji. Skoordynowane i przemyślane działania wdrażające zapobiegają rotacji pracowników i sprzyjają skutecznej realizacji celów i zadań firmy.
Praktyczne zarządzanie projektami
Zarządzanie projektami wymaga odpowiedniego zdefiniowania celów, podzielenia na etapy oraz opracowania kryteriów ewaluacji postępów. Odpowiedzialny lider projektu powinien posiadać w zanadrzu umiejętność dostrzegania potencjalnych trudności oraz zarządzania nimi. W prawidłowo zarządzanym projekcie podział ról, zadań i odpowiedzialności jest ustalony i przejrzysty, co zwiększa szanse na powodzenie projektu.
Symulacje pracy w projektach
Warunkiem skuteczności oraz efektywności projektu jest systematyczna ewaluacja oraz weryfikacja korzyści płynących z jego realizacji. Świadomość celów oraz mechanizmów rządzących projektem jest wymagana zarówno od osoby kierującej jak i uczestników projektów.
Oszustwa i przeciwdziałanie korupcji w organizacjach
Zarządzanie organizacją wiąże się niekiedy ze zjawiskami niepożądanymi, takimi jak korupcja czy oszustwa. Ich rodzaje są różnorakie, często specyficzne dla danej branży. Świadomość występujących zagrożeń pozwala minimalizować ryzyko ich wystąpienia, a w razie zaistnienia – wykrywać i odpowiednio reagować na tego typu zjawiska. Warto poznać narzędzia radzenia sobie z nimi, a także wiedzieć, do jakich instytucji zwracać się w przypadku ich zaistnienia.
Zarządzanie zmianą i zespołem w zmianie
Leadership & Team Management (online: virtual classroom)
Coachingowy styl zarządzania
Leadership Skills Masterclass (online webinar)
The Image of a Leader in Politics and Business (online: virtual classroom)
Negotiation Skills and Techniques (online: virtual classroom)
This module will be a guide to some of the most important negotiation issues that arise in leadership situations, and techniques to be used in order to solve these issues. Participants will be explained the importance of the negotiation process for their future career development as well as of the presence of good faith in order to find a common ground with opponents and achieve the desired outcome. After […]