Sztuka efektywnej komunikacji
Obsługa klienta w urzędzie
Aplikacja dyplomatyczno-konsularna – kurs przygotowawczy
Aplikacja dyplomatyczno-konsularna: Szkolenie dla kandydatów na pracowników polskiej służby zagranicznej skierowane jest do osób wiążących swoją przyszłość z pracą w dyplomacji. Szkolenie pomaga zrozumieć specyfikę pracy i kariery w Ministerstwie Spraw Zagranicznych.
Różnice kulturowe w kontaktach międzynarodowych
Szkolenie adresowane jest do pracowników kontaktujących się z reprezentantami innych kultur podczas wymiany korespondencji, bezpośrednich rozmów, oficjalnych spotkań, czy negocjacji.
Angielski C1 intensywny (wrzesień 2020)
Angielski B2 intensywny (wrzesień 2020)
Dress code
Wizerunek osobisty jest ważny na wszystkich poziomach komunikacji – od wewnątrz korporacyjnej do międzynarodowej. Konieczność posiadania odpowiedniego wizerunku najmocniej daje o sobie znać w biznesie, szczególnie tym korporacyjnym.
Budowanie Motywacji i Zarządzanie Zaangażowaniem Pracowników (online webinar)
Jak radzić sobie z sytuacją zmiany i napięcia związaną z koronawirusem (online webinar)
Savoir-vivre
Szkolenie jest skierowane do osób chcących zdobyć wiedzę z zakresu savoir-vivre’u. Cena 590zł (zw. z VAT).
Korespondencja dyplomatyczna i urzędowa
Korespondencja dyplomatyczna i urzędowa Szkolenie “Korespondencja dyplomatyczna i urzędowa” jest profesjonalnym kursem kompleksowo przygotowującym uczestników do redagowania i zarządzania korespondencją dyplomatyczną oraz służbową zgodną ze wzorcami zalecanymi do stosowania w urzędach, instytucjach rządowych i samorządowych. Szkolenie jest prowadzone przez ambasadora tytularnego Janusza Niesyto, wieloletniego dyrektora Protokołu Dyplomatycznego w Ministerstwie Spraw Zagranicznych, ambasadora RP w Szwajcarii i Finlandii. Opis szkolenia: Przedmiotem szkolenia będzie korespondencja dyplomatyczna w systemie Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP i w praktyce […]
Praca zdalna (online webinar)
European Diplomacy Workshop (online webinar)
Korespondencja służbowa
Spring European Diplomacy Workshop: EU Foreign Policy
EU Foreign Policy | EU – China Relations | Eastern Partnership | Public Speaking
Angielski B2 – kurs przygotowawczy do egzaminu resortowy MSZ
Praca w MSZ – kurs przygotowawczy
Szkolenie dla kandydatów na pracowników polskiej służby zagranicznej skierowane jest do osób wiążących swoją przyszłość z pracą w dyplomacji. Szkolenie pomaga zrozumieć specyfikę pracy i kariery w Ministerstwie Spraw Zagranicznych.
Public Speaking
“It usually takes me more than three weeks to prepare a good impromptu speech”, Mark Twain once said. Today, we may not have that much time, as our world „spins much faster” than that of Twain and his contemporaries. One thing remains true however, if you want to sound natural, almost carefree and be perceived as someone who can deliver a good speech at almost […]
Fall European Diplomacy Workshop: EU Foreign Policy
Fall European Diplomacy Workshop: EU Foreign Policy
– EU Foreign Policy
– Energy Security
– Eastern Partnership
– Negotiations
– Public Speaking
Prawo dyplomatyczne i konsularne
Szkolenie Prawo dyplomatyczne i konsularne to intensywny wstęp do świata dyplomacji, prowadzony przez Ambasadora Jana Wojciecha Piekarskiego. Szkolenie dedykowane jest przyszłym i obecnym pracownikom Ministerstwa Spraw Zagranicznych, prawnikom oraz każdemu, kto chciałby pogłębić swoją wiedzę z zakresu dyplomacji. Kurs kładzie nacisk na prawne aspekty dyplomatyczno-konsularne oraz dogłębne poznanie specyfiki służby dyplomatyczno-konsularnej. W trakcie szkolenia uczestnicy będą mogli zapoznać się z zagadnieniami reprezentacji państwa w stosunkach międzynarodowych, językiem […]
Złote Zasady Przywództwa Johna Maxwella
Inspire – inspirujące przywództwo według Johna Maxwella
People, who are good public speakers, appear professional, knowledgeable, expert-like. They tend to have faster progressing careers and build better understanding of ideas they promote. Yet, often public speaking is feared of more than death and avoided by many at all times. The good news is that it can be learnt. With you just showing up and our public […]
Storytelling
Storytelling – jako technika efektywnej komunikacji i budowania zaangażowania w biznesie Cel szkolenia Szkolenie pozwala uczestnikom zgłębić koncepcję storytellingu jako świadomie stosowanej techniki angażowania odbiorców. Jest skuteczny w kształtowaniu relacji zawodowych, gdzie pozyskanie sojuszników zarówno wśród podwładnych, jak i innych interesariuszy wewnątrz firmy może być kluczowe dla powodzenia projektu, przedsięwzięcia, czy samego managera. Storytelling działa także w sprzedaży, ponieważ jest postrzegany […]
Francuski B2 semestralny
Język hiszpański
Język francuski
Intensywne wakacyjne kursy językowe
Intensywny, miesięczny kurs języka obcego, który błyskawicznie poprawi Twoje umiejętności.
Polski dla obcokrajowców
Europejska Akademia dyplomacji wprowadza nowy kurs dla obcokrajowców umożliwiający zdobycie umiejętności językowych dla wszystkich, którzy mieszkają w Polsce, nie znają języka i chcieliby nauczyć się funkcjonować i poruszać w kraju.
First steps in Poland
Kurs pozwalający zdobyć podstawowe umiejętności językowe przydatne w codziennym życiu.
Inspirujący lider
Zarządzanie zespołami zróżnicowanymi kulturowo
Cele i korzyści: Szkolenie jest odpowiedzią na zmiany jakie dokonały się na rynku pracy w ostatnich latach. Globalny wymiar współpracy z innymi narodami i kulturami nie dotyczy już tylko dyplomatów ani dużych, międzynarodowych korporacji. Kontakty międzykulturowe są codziennością także małych i średnich przedsiębiorstw, start-up’ów, administracji publicznej jak i organizacji pozarządowych. Uczestnik szkolenia będzie miał możliwość uświadomić sobie swój potencjał kulturowy, dostosować go do uwarunkowań kulturowych międzynarodowych współpracowników i partnerów […]
Wystąpienia publiczne przed kamerą
Angielski C1 w sierpniu
Mindfulness
Mindfulness – królowa kompetencji W dzisiejszych trudnych czasach coraz bardziej potrzebna jest nam uważność (ang. mindfulness). Ludzie szukają takich metod, które ją rozwijają, a dzięki niej zwiększają efektywność zawodową i życiową oraz dobrostan umysłowy. W pracy uważność jest jedną z kluczowych kompetencji. Dzięki niej budujemy autentyczną, partnerską relację, potrafimy uważnie słuchać i zadawać pytania. Dzięki uważności jesteśmy głęboko obecni w pracy z podwładnym, klientem, kontrahentem, […]
Negocjacje w biznesie
Korzyści wdrażania CSR (Corporate Social Responsibility) w organizacji
Celem generalnym każdej działalności biznesowej jest zysk, jednak sposoby osiągania go bywają różne. Polskie organizacje coraz częściej obierają sobie drogę CSR, jako jedyną słuszną prowadzącą do realizacji tego celu. Poprzez wdrożenie polityki CSR i zarządzania zgodne z zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu budujemy nową kulturę organizacji i wyznaczamy nową jakość. Idea społecznej odpowiedzialności biznesu (Corporate Social Responsibility) jeszcze do niedawna traktowana była […]
Komunikacja i negocjacje międzykulturowe (Afryka, Azja)
Cele i korzyści: Szkolenie ma umożliwić uczestnikom sprawne poruszanie się po zagadnieniach wielokulturowości w odniesieniu do kultur afrykańskich i azjatyckich. Wiedza oraz umiejętności, jakie zostaną wyniesione z zajęć teoretycznych i praktycznych będzie odniesiona do cech europejskich kultur narodowych. Ta perspektywa porównawcza pozwoli w szybszy sposób zaaplikować wiedzę w praktyce. Obszar tematyczny: Wstęp do teorii komunikacji międzykulturowej Normy, wartości, światopogląd, religie – przegląd podstawowych założeń w poszczególnych kręgach kulturowych Stereotypy, kalki […]
Wielokulturowość w procesach HR
Cele i korzyści: Szkolenie dedykowane jest pracownikom wszystkich szczebli działów personalnych. Wprowadzenie do komunikacji międzykulturowej Przedstawienie mechanizmów budowania stereotypów na etapie konstruowania ogłoszeń o pracę Przepracowanie własnych ograniczeń wobec różnic kulturowych, czyli jak rekrutować w zglobalizowanym świecie Idealny on-bording – jak sprostać odmiennym oczekiwaniom nowych pracowników z różnych części świata Różnorodność kulturowa etyki pracy i wynikające z niej zachowania pracownicze Co działa, a co zniechęca w danej […]
Wielokulturowość w obsłudze klienta z krajów pozaeuropejskich
Cele i korzyści: Szkolenie jest kierowane do menadżerów oraz pracowników międzynarodowych działów call center, zdalnej obsługi klienta spoza kręgu kultur. W jego trakcie uczestnik pozna odpowiedzi na pytania: Jak zwizualizować głos? Dlaczego budujemy w głowie stereotypy twarzy rozmówcy na podstawie głosu w słuchawce? Czy możemy się dogadać nie widząc pozawerbalnej mowy ciała? Jakich zwrotów unikać w rozmowie z partnerem spoza Polski, spoza Europy? Czego nie mówić, żeby być wysłuchanym? […]
Manager & Leadership
Manager & Leadership, czyli efektywność biznesowa w zarządzaniu pracownikiem i zespołem. Szkolenie stanowi kompendium wiedzy oraz rozwija indywidualne umiejętności jego uczestników w zakresie zarządzania sobą, współpracownikami i podwładnymi. Jessy skierowane do wyższej i średniej kadry managerskiej oraz leaderów zespołów oraz grup projektowych i zadaniowych. W proponowanym zakresie będzie stanowiło unifikację wiedzy i narzędzi uczestników. Ponadto zdecydowanie wpłynie na wzrost produktywności pracy. Zostaną na nim również przeprowadzone indywidualne testy uczestników, […]
Przemówienia okolicznościowe
Szkolenie przygotowujące do profesjonalnego przygotowywania i wygłaszania gratulacji, podziękowań, toastów, kondolencji.
E-biznes
Celem kursu jest prezentacja sposobów prowadzenia e-biznesu z międzynarodowej perspektywy, pogłębienie wiedzy o tworzeniu i typach strategii firmy i dostarczenie nowych modeli myślenia, “ram” pojęciowych. Pokazanie możliwości jakie niesie ze sobą e-biznes dla firmy na podstawie studiów przypadków. Pokazanie, iż e-biznes nie powinien być kojarzony wyłącznie z handlem elektronicznym czy dot.com’ami. Pod koniec szkolenia uczestnicy powinni być w stanie, na bazie prezentowanej metodologii, generować pomysły usprawnienia firmy lub […]
Kompetencje międzykulturowe
Kompetencje międzykulturowe we współczesnym świecie Współczesny świat jest otwarty, pracujemy na różnych zakątkach kuli ziemskiej, poznajemy nowe kultury i religie, obserwujemy odmienne zachowania. Dziwimy się, oburzamy, inaczej odczuwamy. Nie zawsze jest to łatwe. Jak zatem radzić sobie w nowych realiach, pracując w zespołach wielokulturowych i wieloreligijnych, jak rozumieć innych ludzi, nauczyć się tolerancji, wzmocnić zaufanie, budować postawę szacunku i zrozumienia? W tym trudnym procesie pomocne […]
Kreatywne rozwiązywanie problemów
Czy można pokonać własną wyobraźnię? Możemy stworzyć to, co jesteśmy w stanie sobie wyobrazić. Jak rozwinąć swój potencjał twórczy, czy istnieją narzędzia i sposoby, aby go pogłębić?. Bez kreatywności i innowacyjności nie ma sukcesów, zarówno zawodowych jak i osobistych w globalnej i konkurencyjnej gospodarce. Kto pierwszy wprowadzi nowoczesny na rynek nowy produkt czy usługę, jeszcze lepiej zaspokajając potrzeby klientów. Inspirując rozwój kreatywności u każdego pracownika, firma wspiera powstawanie nowych i nowoczesnych wyrobów, […]
Protokół dyplomatyczny w pigułce
Protokół dyplomatyczny w pigułce to krótka wersja szkolenia, przewidziana na 2-3 godziny. W zależności od potrzeb, zostaje przygotowany indywidualny program szkolenia, omawiający najważniejsze kwestie dla uczestników. Przykładowe zagadnienia, które zostaną poruszone na szkoleniu: Rola i znaczenie przyjęć Zaproszenia – treść i potwierdzanie Rodzaje przyjęć Przyjęcia zasiadane(charakterystyka) Menu Usadzenie przy jednym stole Usadzenie przy kilku stołach Jak trafić na swoje miejsce Co na stole (zastawa i elementy […]
Kurs języka chińskiego
Jedyny kurs językowy, który łączy naukę języka obcego z poznawaniem różnic kulturowych dzielących Cywilizacje Wschodu i Zachodu.
Kursy językowe dla firm
Kursy językowe dla firm organizowane przez Europejską Akademię Dyplomacji przygotują pracowników Państwa firmy do profesjonalnych wypowiedzi w języku obcym.
Savoir vivre a świat wina
Szkolenie dedykujemy wszystkim tym, którzy pragną poszerzyć swoją wiedzę z zakresu praktycznej znajomości win.